قائم مقام وزیر تعاون: دشمن از جبهه اقتصادی وارد شده است
نوشته شده توسط : sasurse

'مجید دوستعلی' روز سه شنبه در مراسم معارفی مدیركل جدید اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی كرمان با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به 'سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی' افزود: رهبر انقلاب پارسال را نیز 'سال جهاد اقتصادی' نامگذاری فرمودند و آن جبهه عظیم را در برابر ما گشودند.

وی گفت: معظم له با نامگذاری امسال به عنوان 'تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی' در این جبهه بزرگ یك خاكریز ایجاد كردند.

قائم مقام وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این وزارتخانه امسال می تواند یكی از خاكریزهای جبهه تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی باشد.

وی گفت: قرآن مسلمانان را برای اینكه بفهمند دشمن با تمام توان برای اضمحلال اسلام در میدان است آماده می كند، نورانیت اسلام آنقدر قوی و انفجارش آنقدر كوركننده است كه در مقام نورانیت این دین بزرگ همه ظلمتها نابود خواهند شد.

دوستعلی افزود: دشمنان ما برای نابودی انقلاب اسلامی نقشه های زیادی را در سر دارند.

وی همچنین به مشكلات و جریانهای تاثیرگذار بر بازار سكه و ارز اشاره و بیان كرد: این جنگ تمام عیار در جبهه اقتصادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

او همچنین بینش و عمق دید رهبر معظم انقلاب اسلامی را عمیق و زیبا توصیف كرد و گفت: دشمن با تمام توان خود به جبهه آمده، ما نیز باید با تمام توان خود به پیش برویم.

قائم مقام وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی افزود: در مقابل كفاری كه با تمام توان به میدان آمده اند باید با تمام توان مقابله كرد.

وی در ادامه با اشاره به اینكه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی ادغام سه وزارتخانه تعاون، كار و امور اجتماعی و رفاه و تامین اجتماعی است گفت: این سه وزارتخانه در قالب یك وزارتخانه به عرصه كار آمده اند تمام استعداهای خود را برای خدمت رسانی به مردم ارایه كنند.

او با بیان اینكه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی وزارتخانه ای چند جنبه است افزود: این وزارتخانه اقتصادی است چنانچه نقش نیروی كار سرمایه و فناوری در تولید نقشی اساسی است.

دوستعلی گفت: وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی وظیفه صیانت از نیروی كار و برقراری ارتباط منطقی بین كارگر و كارفرما را بر عهده دارد.

وی تاكید كرد: برای رونق اقتصاد در بخش آموزش باید كیفیت اجناس را بالا ببریم در این راستا بحث مهارت آموزی و آموزش نقش مهمی دارد.

او با بیان اینكه تعاون ظرفیت بزرگی برای مسایل اقتصادی است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند 'من به تعاون اعتقاد دارم تعاون چشمه جوشان اشتغال است.'

قائم مقام وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی تصریح كرد: تعاون یعنی همكاری و هماهنگی برای تجمیع سرمایه ملی خرد و در اختیار قرار دادن این سرمایه های خرد به منظور تولیدات بزرگ در یك اقتصاد عدالت محور است.

وی گفت: اقتصاد تعاونی عدالت را توزیع می كند و موجب رونق اشتغال می شود.

دوستعلی با بیان اینكه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، وزارتخانه ای اجتماعی است افزود: تامین اجتماعی با بیش از 30 میلیون نفر جامعه هدف، بیمه بازنشستگی، بیمه روستاییان و عشایر، بیمه درمان تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی و اقدامات حمایتی و توانبخشی، خدمات بهداشتی و ایمنی كار این وزارتخانه را وزارتی اجتماعی تلقی می كند.

قائم مقام وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: امروز ترویج فرهنگ كار كه مورد تاكید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می باشد باید با تمام زوایا كه مورد تاكید اسلام نیز است مد نظر قرار گیرد تا بسیاری از مشكلات ما در بخش اشتغال برطرف شود.

وی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی را اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی معرفی و بیان كرد: استعداهای قابل توجه و جوامع هدف زیادی در این وزارتخانه جمع شده اند.ك/2

7433/2624





:: برچسب‌ها: اتومبیل , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: