'متسو' نامی برای ترساندن دنیزلی؟ یا مرد وعده ها دیگر خواهان ندارد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، مصطفی دنیزلی نام آشنایی برای فوتبال دوستان است كه همراه با تیم ملی تركیه نمایش درخشانی در یورو 2000 داشت و سپس گالاتاسرای را با از پیش روی برداشتن آرسنال به قهرمانی جام یوفا رساند.

وی تنها مربی تركیه ای محسوب می شود كه با 3 باشگاه بزرگ این كشور(گالاتاسرای، بشیكتاش و فنرباغچه) به قهرمانی لیگ دسته یافته است، اما افتخارات وی هرگز در فوتبال ایران تكرار نشد.

زمانی مسوولان باشگاه پاس كه قهرمانی لیگ برتر را یدك می كشیدند با هزینه های فراوان وی را استخدام كردند تا در آسیا موفق باشند، اما این تیم نه تنها در آسیا بلكه در لیگ برتر و جام حذفی ایران نیز موفقیتی بدست نیاورد.

سپس نوبت به پرسپولیس رسید كه دنیزلی را جذب كند واین مربی تركیه ای درمدت حضورش در جمع سرخ پوشان دو جام حذفی و یك لیگ را از دست داد تا نتواند هیچكدام از وعده هایی كه به علاقه مندان می داد را به نتیجه برساند.

این مربی اواسط فصل گذشته و پس از مذاكرات فراوان با محمدرویانیان و گذاشتن شروط مختلف در قراردادش راهی تهران شد تا شاید پرسپولیس را از بحران خارج كند و ماموریت ناتمام خود را در فوتبال ایران به پایان برساند. اما بازهم چیزی به غیر از ناكامی نصیب وی و باشگاه پرسپولیس نشد.

این مربی كهنه كار تركیه ای كه نتوانست فصل گذشته سرخپوشان را به شرایط مناسبی برساند و شاید تنها نكته مثبت كارنامه وی برتری در شهرآورد بود، در پایان دیدار تیم پرسپولیس با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا كه با شكست سنگین سرخپوشان همراه شد از جده به استانبول رفت و با بهانه های مختلف هنوز به تهران بازنگشته است.

بهانه های چون مشكلات خانوادگی، نوه دارشدن و اختلاف با شركا برای هتل داری از مسایلی بود كه دنیزلی برای گرفتن مرخصی از رویانیان استفاده می كند، اما شاید دلیلی كه باعث شد مسوولان پرسپولیس مذاكرات خود را با دیگر مربیان آغاز كنند، حضور دنیزلی در آمریكا بود.

این مربی كه با وجود هدایت تیم های ریشه دار پاس و پرسپولیس در فوتبال ایران موفقیتی كسب نكرده است از باشگاه پرسپولیس مرخصی گرفت تا مشكلاتش را برطرف كند اما به یكباره راهی ینگه دنیا شد.

دراین راستا محمد رویانیان مذاكرات جدی را برای جایگزینی وی در پرسپولیس با3 گزینه خارجی آغاز كرد و در نهایت برونو متسو را به تهران كشاند تا دنیزلی برای ادامه حضورش در تهران و هدایت پرسپولیس احساس خطر كند.

این مربی ترك كه با وجود علاقه شخصی اش و انجام مذاكرات متوالی نتوانست به بشیكتاش بپیوندد حالا نیمكت پرسپولیس را هم در آستانه از دست رفتن می بیند و شاید مذاكره با متسو حربه ای از سوی پرسپولیس ها باشد تا هرچه سریعتر دنیزلی را به تهران بكشانند. چراكه وی هنوز یك فصل دیگر با این تیم قرارداد همكاری دارد.

چنانچه دنیزلی به همكاری خود با پرسپولیس پایان دهد سرخپوشان چیزی را از دست نخواهند داد چرا كه متسو نیز مربی نامدار و مطرحی است كه توان خود را با هدایت تیم ملی سنگال در جام جهانی 2002 نشان داده است.

سرمربی پرسپولیس در نهایت تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد، اما این تیم پرطرفدار بازهم با چالشی قدیمی مواجه شد و آنهم از دست دادن فصل بدنسازی است.

تمرینات این تیم زیرنظر 'محسن آشوری' آغاز شد ولی بدون تردید هرسرمربی تفكرات خود را برای آماده سازی دارد و بلاتكلیفی كادر فنی سرخپوشان می تواند برای این تیم مشكل ساز شود.

مشكلی كه طی سال های اخیر همواره در این تیم وجود داشته و از دست دادن فصل بدنسازی باعث شده تا پرسپولیس امتیازات چند هفته ابتدایی لیگ را به دلیل عدم آمادگی بدنی به راحتی از دست بدهد.

مسوولان باشگاه پرسپولیس كه با جذب بازیكنان نامدار و ملی پوش تیم خوبی را برای فصل پیش روی لیگ برتر جمع كرده اند، باید هرچه سریعتر تكلیف كادر فنی خود را مشخص كنند. حتی اگر مجبور شوند برای بازگرداندن دنیزلی به تهران از حربه ای به نام متسو استفاده كنند.

ورزشی**3783**1590





:: برچسب‌ها: روز ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: