ایجاد رعب و وحشت؛ سیاست نخ نمای رژیم صهیونیستی برای حفظ بقا است
نوشته شده توسط : sasurse

'اسماعیل كوثری' نماینده مردم تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رژیم صهیونیستی همیشه با جنگ و عملیات روانی سعی در پیشبرد اهداف شوم خویش داشته و متاسفانه تاكنون نیز با ایجاد رعب و وحشت در دل ملت ها به بسیاری از مقاصد پلیدشان دست یافته اند.

وی گفت: اما معتقدم باید اسراییل بداند كه دیگر آن دوران گذشته و جمهوری اسلامی ایران كشوری نیست كه با چنین عملیات های روانی و یاوه گویی هایی از جانب رژیم صهیونیستی از آرمان های خویش دست بردارد.

كوثری افزود: اسرائیل باید بداند كه جمهوری اسلامی ایران نه تنها از چنین عملیات های روانی ترسی ندارد، بلكه كشورهای دیگر را هم تشویق می كند تا در مقابل رژیم متجاوز به سرزمین های اسلامی ایستادگی كنند.

این عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان كرد: اینگونه ادعاها، همگی تو خالی است به گونه ای كه در جنگ 33 روزه و یا 22 روزه ای كه رژیم صهیونیستی با خفت شكست خورد، شاهد این قضیه بودیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: اگر سردمداران رژیم صهیونیستی بخواهند تصمیم نابخردانه و عجولانه ای گرفته و چشم طمع به سرزمین مقدس ایران داشته باشد؛ بطور یقین همانگونه كه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند همانند صاعقه در كوتاه ترین زمان بر سرشان فرود خواهیم آمد.

وی اظهار داشت:هم اكنون با توجه به شرایط منطقه و بیداری اسلامی ضربات سنگینی به پیكره رژیم اشغالگر قدس وارد شده و بطور یقین در آینده شاهد از بین رفتن این رژیم نامشروع خواهیم بود.

گزارمیز**9187**1542**





:: برچسب‌ها: ماکرو , ابرها , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: