تیم كردستان قهرمان مسابقات كشتی جام وحدت سنندج شد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار ایرنا در وزن 55 كیلوگرم سامان فیضی از كردستان و بهزاد بهروزی راد از كرمانشاه به ترتیب اول و دوم شدند و یونس سرمستی از آذربایجان شرقی و محسن رحمانی از هرسین به مقام سوم رسیدند.

در وزن 60 كیلوگرم مجتبی ویسی از هرسین، اصغر عظیمی از لرستان به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود كردند و مقام سوم نیز به محمد كوخانی از ایلام و صلاح الدین رشیدی از مهاباد رسید.

سعید صالحی از كردستان و حامد رشیدی از كرمانشاه به ترتیب مقام های اول و دوم وزن 66 كیلوگرم را به خود اختصاص دادند و محمد زارعی از كردستان و محمد جواد میرزائیان از لرستان به مقام سوم همین وزن رسیدند.

در وزن 74 كیلوگرم پیمان محمدی از كردستان اول و رضا شكربیگی دوم شد. در همین وزن علی رحیمی از كرمانشاه و منوچهر یاری از زنجان سوم شدند.

در وزن 84 كیلوگرم حمید فتحی و فواد طاهرنژادیان هردو از كردستان به ترتیب به مقام های اول و دوم رسیدند و انور ژاكتی از مهاباد و امین قلخانی از هرسین به مقام سوم رسیدند.

سعید امیری از هرسین و پیمان صادقی از كردستان مقام های اول و دوم وزن 96 كیلوگرم را از آن خود كردند و فریاد ولیدی پاك از كردستان و علی اصغری از كردستان مقام سوم این وزن را به خود اختصاص دادند.

در نهایت نیز در وزن 120 كیلوگرم مجید بهلولی از مهاباد و جعفر شمس از مازندران به ترتیب اول و دوم شدند و یزدان حق شناس از كردستان و یاسر نوروزی از سمنان سوم شدند.

مسابقات كشتی آزاد جام وحدت با شركت 150 ورزشكار در قالب 14 تیم به مدت دو روز در سالن آزادی شهر سنندج به مناسبت مبعث حضرت رسول اكرم(ص) برگزار شد. ك/2

570**1597





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: