بعثت نبی اكرم (ص) نقطه عطفی در تاریخ بشریت است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'سید محمد باقر عبادی' روز دوشنبه در جشن عید مبعث در مسجد امام حسین(ع) بیرجند افزود: تكیه گاه همیشگی پیامبر اسلام (ص) خداوند متعال بود كه باید از این نكته در انجام كارها درس گرفت.

وی گفت: بعد از مبعوث شدن نبی اكرم (ص)، اولین كسانی كه به ایشان ایمان آوردند حضرت زهرا(س) و علی ابن ابیطالب (ع) بودند.

وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام(ص) هرگز در زندگی ناامید نمی شد و شكست در اسلام ناب محمدی (ص) هیچ معنا و مفهومی نداشت در حالی كه استبدادگران همواره در طول تاریخ شكست خورده اند.

وی یادآور شد: بعثت پیامبر اسلام مهمترین فراز از تاریخ عظیم و باشكوه اسلام و سرآغاز نزول كلام وحی بود و هر چه زمان می گذرد اعجاز كتاب آسمانی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) بیشتر نمایان شده و دنیا را روشن می كند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات مردم خراسان جنوبی گفت: اجرای پروژه راه آهن و انتقال آب به این استان كویری از مهمترین مطالبات و خواسته مردم این خطه است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینكه اجرای این دو پروژه توسط نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی درحال پیگیری است افزود: اجرایی شدن پروژه راه آهن به دلیل مسائل امنیتی و اقتصادی برای این استان ضروری است.

وی بهترین گزینه برای انتقال آب به خراسان جنوبی را از كشور تاجیكستان دانست و گفت: خشكسالی های پیاپی در این استان تاثیرات زیادی بر معیشت مردم بویژه روستاییان و روند توسعه و آبادانی در این خطه گذاشته است.

وی با بیان اینكه باید از فرصتها برای خدمت به مردم بهره ببریم افزود: اخلاص در عمل می تواند انسان را در مسیر سعادت دنیا و آخرت قرار دهند.665 / 1449





:: برچسب‌ها: جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: