نماینده اراك در مجلس :تولید ثروت از مبانی اصلی رشد اقتصادی كشور است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، 'عباس رجایی' روز پنج شنبه در نشستی با عنوان ولایت مداری، محور فرهنگ و مدیریت جهانی كه به مناسبت هفته جهاد كشاورزی در اراك برگزار شد، افزود: یكی از مباحث مهم و كلیدی در تقویت پایه های قدرت در كشور توجه به تولید ثروت با بهره گیری از منابع و امكانات داخلی است.

وی اظهار كرد: تحكیم ستون های اسلام ناب در گروی نهادینه كردن فرهنگ جهادی و تلاش و پیگیری های خستگی ناپذیر است .

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان كرد: فعالیت در حوزه های مختلف باید با بینش و روحیه جهادی باشد تا شاهد جامعه ای پویا با جایگاهی تثبیت شده باشیم.

وی یادآور شد: عنصر مدیریت بر زمان و منابع از جایگاه ویژه ای برخوردار است كه این مهم در بلند مدت و با پشتیبانی و درون زایی تحقق می یابد.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: تولیدات داخلی باید به طور مستمر در چرخه بازار قرار گرفته تا از واردات بیهوده و صرف هزینه در این حوزه جلوگیری شود.

رجایی اضافه كرد: حفظ استقلال و خودكفایی در عرصه كشاورزی ضامن امنیت غذایی و استمرار تولیدات داخلی در حد مطلوب و با كیفیت بالا است.

وی عنوان كرد: دانش و فناوری زمینه ساز تولید ثروت و كسب درآمد است و باعث افزایش قدرت سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی می شود.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: بهره گیری از 34 میلیون نیروی انسانی جوان از مزایا و نقاط قوت كشور محسوب می شود.

رجایی گفت: استعدادهای جوانان باید در حوزه های تخصصی آنها مورد استفاده قرار گرفته تا باعث قدرتمند شدن كلیه بخش های كاربردی جامعه شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد كشاورزی استان مركزی نیز گفت: عدالت خواهی و سالم سازی حركت های اقتصادی باعث شكوفایی و رشد روز افزون این بخش می شود و آینده ای روشن را در پی دارد.

حجت الاسلام 'حمزه كلانتری' اظهار كرد: برنامه ریزی، تدبر، تقسیم كار از دیگر نكات مورد توجه در رشد اقتصادی یك جامعه است كه با درایت و هم افزایی تحقق می یابد.

وی تاكید كرد: خدامحوری در جامعه اسلامی باید در همه حوزه ها مورد توجه قرار گرفته تا كارها به بهترین نحو به سرانجام برسد.

وی خاطر نشان كرد: رسیدن به اهداف والای زندگی در گروی صبر و استقامت و مبارزه با ناملایمات است كه ملت ایران این مهم را به جهان ثابت كرده است.ك/2

8149/559/506





:: برچسب‌ها: شب , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: