جشنواره پیامك ادبی رضوی در خراسان شمالی برگزار می شود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز پنجشنبه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی 'اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت رضا(ع) و شناسایی و ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری' از اهداف این جشنواره است.

پرداختن به تك بیتها و جملات ادبی با حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای امام هشتم(ع)، تمثیلها، رویاپردازیها، صور خیال و آرایه های ادبی در شعر و نثر و زندگینامه، سفر تاریخی امام رضا(ع) به ایران، جملات كوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با ثامن الحجج(ع) با ذكر منبع روایات از اصلی ترین محورهای این جشنواره اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، متن پیام ارسالی پیامك باید بین 25 تا 150 كاراكتر و به فارسی تایپ شده باشد و درج نام و نام خانوادگی، استان و شماره تلفن تماس ثابت، همراه با كد شهرستان در انتهای پیامكها الزامی است.

علاقه مندان می توانند پیامكهای خود را تا پایان مرداد ماه امسال به شماره 100030584 ارسال و در صورت نیاز به كسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به نشانی اینترنتی khsh.farhang.gov.ir مراجعه كنند.

'جشنواره پیامك ادبی رضوی' به همت مركز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه دایمی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار می شود.ك/1

626





:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: