معاون وزیر راه خواستار تشكیل كمیسیون كنترل تصادفات شد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'شهریار افندی زاده' روز چهارشنبه در سی و سومین جلسه كمیته عملیات و اجرای مقررات طرح تابستانه، افزود: باید برخی از محورهای پرتصادف را شناسایی كنیم تا همه ارگان ها با دقت بیشتری این راه ها را كنترل و نیروهای خود را در آن تقویت كنند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح كرد: تعیین مراكز درمانی این جاده ها می تواند علاوه بر افزایش سرعت در امدادرسانی، كاهش تلفات حوادث رانندگی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینكه در سال 90 بیش از سه هزار كیلومتر آزادراه و بزرگراه در شبكه راه های كشور اضافه شده است، گفت: امسال نیز ساخت و ارتقای 10 هزار كیلومتر راه در دستور كار قرار دارد.

افندی زاده به استفاده از سیستم های هوشمند در جاده ها اشاره كرد و افزود: هم اكنون دو هزار و 200 كیلومتر از راه های كشور تحت پوشش دوربین های تصویری هوشمند قرار دارد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور در ادامه به طرح تابستانه این سازمان اشاره كرد و گفت: در طرح تابستانه امسال 17 هزار و 200 دستگاه اتوبوس مسافربری در ناوگان حمل و نقل كشور مسافران را جابجا خواهد كرد كه یك هزار و 900 دستگاه آن از نوع تشریفاتی است.

وی همچنین به فعالیت 33 هزار دستگاه مینی بوس در حمل و نقل مسافر در راه های برون شهری اشاره كرد و گفت: پیش بینی ما افزایش هفت تا 10 درصد مسافر در تابستان سال جاری است.

افندی زاده به آمار سالیانه تلفات حوادث رانندگی اشاره كرد و گفت: تنها دو و نیم درصد از این تلفات به دلیل اشتباهات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی كشور است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : در حال حاضر 17 هزار كیلومتر از راه های كشور خط كشی شده و 30 هزار علائم جاده ای اصلاح شده است.

اجتمام** 1379**1569





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: