تیم ملی شمشیربازی زنان ایران از مراكز فرهنگی گرجستان دیدن كرد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، اعضای این تیم پس ازآنكه از مراكز فرهنگی گرجستان از جمله مسجد جمعه (دو محراب)، تفلیس قدیم، موزه های مختلف ونارین قلعه بازدید كردند به منظورآشنایی بیشتربافرهنگ، آداب و رسوم مردم این كشور،با'احسان خزاعی'رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس دیدار و گفتگو كردند.

خزاعی دراین دیدار ضمن تبریك به ملی پوشان كشورمان برای كسب مقام اول این مسابقات، برتری ورزشكاران ایرانی را در هر رویداد بین المللی مایه فخر و مباهات ملت ایران دانست و گفت: در زمانی كه با تبلیغات گسترده سعی می شود تا تصویری مخدوش و غیر واقعی از ایران اسلامی و به ویژه زنان ایرانی به دنیا ارایه شود حضور بانوان ایرانی در عرصه های بین المللی به ویژه در رشته های ورزشی خنثی كننده تبلیغات منفی رسانه های معاند است.

'محمد ناصری'عضو هیات رئیسه وسرپرست تیم شمشیربازی اعزامی كشورمان نیز با تقدیر از مساعدت های سفارت ورایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران گفت: آمادگی كامل و در سطح بالای بانوان شمشیرباز جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات و همچنین شركت با حجاب كامل اسلامی، از نكاتی مثبتی بود كه بسیار مورد توجه تماشاگران و سایر تیم های شركت كننده قرار گرفت.

تیم ملی شمشیربازی زنان ایران با كسب سه مدال طلا، یك نقره و دو برنز و كسب مقام اول این مسابقات در شهر كوتایسی گرجستان به كار خود پایان داد.

مسابقات بین‌المللی شمشیربازی گرجستان اوایل هفته جاری دردو رشته تیمی اسلحه سابر و مسابقات انفرادی در اسلحه فلوره برگزارشد و بانوان تیم ملی شمشیربازی كشورمان در اسلحه سابر به مقام قهرمانی این مسابقات بین المللی در گرجستان دست یافت.

خاورم/1108

وزرشی**1590**





:: برچسب‌ها: آب , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: