نخستین دوره لیگ برتر ورزش های رزمی برگزار می شود
نوشته شده توسط : sasurse

اسماعیل كریمی روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: دور رفت رقابت های لیگ برتر 'كیك بوكسینگ و جوجیتسو' ورزش های رزمی طی یك مرحله و به صورت متمركز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه این رقابت ها در مراحل چهارگانه 'دور رفت ، دور برگشت ، نیمه نهایی و نهایی' برگزار خواهد شد ، اظهار داشت: هر استان می تواند با یك تیم باشگاهی در كیك بوكسنیگ و با یك تیم دیگر نیز در جوجیتسو شركت كند.

كریمی تصریح كرد: استان های شركت كننده در رقابت های لیگ برتر كیك بوكسینگ و جو جیتسو تا 21 تیر ماه فرصت اعلام آمادگی دارند و بهتر است تمام استان ها در این مسابقات نماینده داشته باشند تا توانمندی های خود را محك بزنند.

وی گفت: دور رفت و برگشت این رقابت ها به ترتیب سوم شهریورماه و هفتم مهرماه سالجاری و مرحله نیمه نهایی و فینال آن نیز به ترتیب در پنج آبانماه به مناسبت عید قربان و 13 آبان ماه سالجاری به مناسبت غدیر خم انجام خواهد شد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون ورزش های رزمی كشور، افزود: زنجان برای میزبانی دور رفت مسابقات لیگ برتر كیك بوكسینگ و جو جیتسو اعلام آمادگی كرده است كه در صورت موافقت فدراسیون این رشته ورزشی در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

كریمی یادآورشد: روز دوشنبه برگزاری این رقابت ها در بخش مردان در فدراسیون ورزش های رزمی كشور مصوب شد و امروز نیز قرار است كمیته فنی، پیشنهادات داده شده از سوی سازمان لیگ در خصوص اوزان این مسابقات را بررسی و نسبت به مصوب كردن آنها اقدام كند.

وی ، تصریح كرد: رقابت های لیگ برتر ورزش های رزمی با قدرت هرچه تمام برگزار خواهد شد تا ورزشكاران مستعد و برتر برای حضور در اردوهای تیم ملی مشخص شوند و از سویی نیز سطح آمادگی و توان فنی داوران قضاوت كننده و ورزشكاران ارتقا یابد.

كریمی گفت: در هر مرحله از این رقابت ها طبق جدول تهیه شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون ورزش های رزمی به ورزشكاران امتیاز داده خواهد شد تا بهترین ها برای راهیابی به اردوی تیم ملی به فدراسیون این رشته ورزشی معرفی شوند.

597/522





:: برچسب‌ها: سیاتل , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: