نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا 'گلناز نصراللهی'روز یكشنبه در نشستی خبری با اشاره به افزایش امتیاز واحدهای نمونه نسبت به سال های قبل ،اظهارداشت:انتخاب این واحدها براساس خود اظهاری و ضوابط وزارت صنعت،معدن و تجارت صورت می گیرد.

وی افزود:امسال 28 واحد در صنایع مختلف معرفی می شوند كه شش واحد در حوزه صنایع الكتریكی،فلزی و فناوری اطلاعات ،شش واحد ماشین سازی و نیرو محركه ،پنج واحد صنایع نساجی و پوشاك و11 واحد صنایع غیرفلزی نیز شامل پتروشیمی ،شیمیایی،پلیمری،غذایی،دارویی و بهداشتی است.

وی با اشاره به رشد 29 درصدی متقاضیان برای حضور در گزینش واحدهای برتر،تصریح كرد: در مراسم روز صنعت و معدن از پنج پیشكسوت صنعتی تقدیر به عمل می آید.

نصراللهی ، شاخص های انتخاب واحد های برتر را عملكرد واحد صنعتی در سال 90 نسبت به سال 89 اعلام كرد و افزود: علاوه براین كل فروش،سودعملیاتی قبل از كسرمالیات،سرمایه در گردش،سرمایه ثابت و ثبت شده ،هزینه انرژی مصرفی،تحقیق و نوآوری،آموزش،صادرات،مدت زمان گارانتی محصول،تعداد كاركنان،عضویت در مجامع و تشكل ها و بورس از گزینه های مورد بررسی در انتخاب واحدها است.

وی داشتن گواهینامه های معتبر كیفیت محصول را از دیگر شاخص های مورد بررسی خواند و گفت:عملكرد این واحد ها نسبت به سال قبل خود و واحدهای مشابه سنجیده می شود.

نصراللهی تصریح كرد:‌ واحدهای نمونه برگزیده سال های قبل ، تا سه سال نمی توانند در این فرآیند مورد بررسی قرار گیرند.

اقتصام**3917**1601





:: برچسب‌ها: سرگرمی , خیابان , قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: