برنده جایزه نوبل كمك های نظامی آمریكا به كشورها را محكوم كرد
نوشته شده توسط : sasurse

بنا بر گزارش ایرنا، خانم ویلیامز روز شنبه در مادرید در كنفرانس 'وضعیت زنان در كشورهای جنگزده، صلح پایدار و منع خشونت ' گفت: آمریكا نباید در سیاست داخلی‌ كشورهای دیگر دخالت كند.

وی با بررسی نقش كشورهای پیشرفته در كشمكش های آمریكای لاتین و وضعیت زنان در این كشورها، افزود: آمریكا هر بار مبلغ بیشتری را برای كمك های نظامی در این مناطق از طریق آموزش نیروهای امنیتی كشورها هزینه می‌ كند.

ویلیامز گفت: آمریكا با دخالت در امور كشورهای دیگر، همیشه جنگ و خشونت های بیشتری ایجاد می‌ كند.

برنده جایزه صلح نوبل همچنین ادامه داد: كانادایی ها هر روز معادن بیشتری را از مناطق هدف استخراج می‌ كنند و برای این امر و به منظور كنترل كردن بومیان منطقه كه خواهان دفاع از زمین های خود هستند، مزدورانی را با عنوان 'نیروهای امنیتی' استخدام می‌ كنند و آنان نیز مردم را می‌ كشند و به زنان تجاوز می‌ كنند.

وی افزود: راه حل این مساله، غیر نظامی كردن مناطق جنگی و جذب مشاركت فعال همگانی برای ایجاد تغییر در وضعیت كنونی است. منع خشونت این نیست كه مردم كاری نكنند، یا اینكه ایجاد صلح فقط رنگین كمان و كبوتر باشد، زیرا این موارد فقط خواسته مخالفان مبارزه با بی‌ عدالتی ها است كه می خواهند به ما تحمیل كنند.

ویلیامز در مورد وضعیت زنان در مناطق جنگی نیز گفت : زنان نمی‌ خواهند همانند مردان باشند اما این دلیل نمی‌ شود كه آنها خواهان برابری و عدالت نباشند .

اروپام **1234**1516





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: