قزوین میزبان اردو و مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش رزمی آرنیس شد
نوشته شده توسط : sasurse

'افشین هادی چگینی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با 40 رزمی كار به مدت یك هفته در سالن ورزشی طیبین كوثر قزوین برگزار می شود.

وی اظهار كرد: رقابت های انتخابی تیم ملی آرنیس در روز چهارم برگزاری این اردو برای انتخاب هشت ورزشكار اعزامی به رقابت های آسیایی انجام خواهد شد.

رییس هیات ورزش های رزمی استان قزوین با بیان اینكه هشت رزمی كار قزوینی نیز در اردوی تیم ملی آرنیس حضور پیدا می كنند، ادامه داد: نفرات برتر در مسابقات انتخابی تیم ملی آرنیس جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا كه مهر ماه امسال در كشور فیلیپین برگزار می شود را پیدا می كنند.

چگینی كه از سوی فدراسیون ورزش های رزمی كشور به عنوان مدیر تیم ملی آرنیس نیز برگزیده شده است، یادآور شد: نفرات اول تا سوم در رقابت های قهرمانی آسیا مجوز شركت در مسابقات جهانی استرالیا را به دست خواهند آورد و بدون شك رزمی كاران آرنیس ایران توانایی كسب این عناوین را دارند.

وی در خصوص رشته رزمی آرنیس اظهار كرد: این رشته رزمی ریشه فلیپینی داشته و در دو بخش مبارزه و اجرای فرم برگزار می شود و در بخش مبارزه شبیه به 'فول كنتاكت' است.

رییس هیات ورزش های رزمی استان قزوین در ادمه از برگزاری دوره های داوری درجه 3 كیك بوكسینگ و مربیگری رشته ها و سبك های رزمی خبر داد و گفت: این دو دوره به ترتیب در تیر و مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

7392/ 1644/508





:: برچسب‌ها: باند ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: