11 كشتی گیر نوجوان ایران در تركیه وزن كشی كردند
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، مسابقات بین المللی كشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام 'ظفر' در تركیه، روز جمعه با حضور كشتی گیران كشورهای مختلف از جمله ایران در شهر 'كوش آداسی' این كشور آغاز شد.

سایت خبری این مسابقات بدون ذكر نام حریفان كشتی گیران ایران اعلام كرد،‌ 5 كشتی گیر آزاد و 6 كشتی گیر فرنگی ایران، بعدازظهر امروز در وزن های 46، 58، 76 و 100 كیلوگرم، وزن كشی كردند.

در كشتی آزاد، امین خدابخش و صابر خانجانی در وزن 46 كیلوگرم، سمیر یاوری در وزن 58 كیلوگرم، علی مجرلو در وزن 76 كیلوگرم و علی اصغر اكبری در وزن 100 كیلوگرم، روی باسكول رفتند.

در كشتی فرنگی نیز محمدمراد الیاسی و كیانوش ولی زاده در وزن 46 كیلوگرم، عرفان سعادتی فر در وزن 58 كیلوگرم، علی محمود و دانیال اكبری در وزن 76 كیلوگرم و پوریا عباسی در وزن 100 كیلوگرم، وزن كشی كردند.

حاصل كار نوجوانان كشتی آزاد و فرنگی ایران در صبح نخستین روز مسابقه های بین المللی كشتی نوجوانان جام 'ظفر' در تركیه، 10پیروزی و یك شكست بود.

در این مسابقه ها كه به مدت سه روز ادامه می یابد، 350 كشتی گیر در هر دو رشته آزاد و فرنگی از 10 كشور تركیه، ایران، گرجستان، بلغارستان، فرانسه، مجارستان، جمهوری آذربایجان، عراق، روسیه و آلمان شركت دارند.

خاورم. ** 2010 ** 230

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: مدل , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: