فیلمسازان با تولید آثارعمیق و جذاب مخاطبان را با سینمای دفاع مقدس آشتی دهند
نوشته شده توسط : sasurse

'ابراهیم اصغری' روز جمعه در گفت و با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: تصمیم گرفتیم فیلم سینمایی شور شیرین را دو هفته دیگر در اول تیرماه در گروه سینمایی آزادی اكران كنیم.

وی یادآور شد: پیشتر قرار بود این اثر سینمایی از 17 خرداد اكران عمومی شود كه از نگاه ما این زمان برای نمایش این فیلم دفاع مقدس مناسب نبود.

تهیه كننده فیلم شور شیرین تاكید كرد: اكنون سایه سنگین اكران روی فیلم های سینمایی احساس می شود و امیدواریم شرایط نامساعد نمایش عمومی فیلم ها به زودی برطرف شود.

اصغری تاكید كرد: بهترین زمان برای اكران فیلم سینمایی شور شیرین اوایل پاییز همزمان با هفته دفاع مقدس بود اما به هر حال این شرایط برای نمایش عمومی این اثر مهیا نشد.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است زمان اكران فیلم سینمایی شور شیرین را تغییر دهیم اما باید پذیرفت نمی توان شرایط اكران در پاییز را از اكنون پیش بینی كرد.

تهیه كننده فیلم سینمایی به كبودی یاس گفت: شرایط كنونی اكران برای نمایش عمومی فیلم های سینمایی دفاع مقدس ایده آل نیست و امیدوارم فضای موجود در اكران فیلم ها تغییر كند.

اصغری افزود: مخاطبان علاقه مند به سینمای دفاع مقدس به سینما نمی روند و باید تلاش كنیم بار دیگر این مخاطبان را با تولید فیلم های سینمایی درخور توجه به این نوع سینما آشتی دهیم.

وی تاكید كرد: رسانه های گروهی نقش خطیری در باروری دوباره سینمای دفاع مقدس دارند و امیدوارم با حمایت رسانه ها از فیلم های سینمایی دفاع مقدس، بخشی از مخاطبان با سینمای دفاع مقدس آشتی كنند.

فیلم شور شیرین به كارگردانی جواد اردكانی كه روایتی از زندگی سردار شهید محمود كاوه است، اول تیرماه در گروه سینمایی آزادی اكران خواهد شد.

فراهنگ**1983**





:: برچسب‌ها: دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: