جان تری به دیدار انگلیس و فرانسه می رسد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش گاردین، كاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در دیدار با بلژیك در هفته گذشته دچار مصدومیت همسترینگ شد و از بازی بیرون رفت. آن زمان نگرانی ها بابت غیبت این بازیكن موثر در تركیب تیم در نخستین دیدار مرحله گروهی برابر فرانسه افزایش یافت.

با این حال تری با حضور در جلسه تمرین تیم ملی انگلیس اعلام كرد می تواند در تمام طول بازی مقابل تیم فرانسه در ورزشگاه هاتنیك در شهر دونتسك حضور یابد.

درغیاب ' گری كیهیل' هم باشگاهی تری، این احتمال وجود داشت كه از این بازیكن در سمت چپ میدان استفاده شود حال آن كه او بازیكنی راست پا است.

كاپیتان چلسی گفت: خوشحالم كه آماده شده ام و در تمرین حضور پیدا كردم. بیش از آن هم از این موضوع خوشحالم كه در سمت راست دو مدافع میانی قرار گرفته ام.

' اسكات پاركر' با 80 دقیقه تمرین؛ طولانی ترین زمان تمرین را پیش از دیدار با تیم ملی فرانسه تجربه كرد و به نظر می رسد مصدومیت او كه در پایان فصل لیگ برتر او را از میدان به دور كرده بود به طور كامل بهبود یافته است.

' اشلی كول ' هم در ابتدا همراه با سایر بازیكنان تمرین كرد ولی پس از آن زمین را برای شركت در ضیافت ' یاسك میچروسكی' شهردار كراكو تركر كرد.

غایب دیگر تمرین تیم ملی انگلیس 'جرمین دفو' بود كه برای شركت در مراسم خاكسپاری پدرش به لندن رفته بود.

در تیم ملی فرانسه هم سه بازیكن به دلیل مصدومیت در تمرین شركت نكردند؛ ' كریم بنزما' از ناحیه كمر، ' پاتریس اورا' از ناحیه ران و ' آلو دیارا' از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده اند.

انتظار می رود مصدومیت این با زیكنان به زودی بهبود یابد و در تركیب تیم ملی فرانسه مقابل انگلیس حضور داشته باشند.

ورزشی ** 1553





:: برچسب‌ها: رنگ , دوچرخه , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: