قراب: قهرمانی استقلال در آسیا با قلعه نویی دور از دسترس نیست
نوشته شده توسط : sasurse

'جواد قراب' روزسه شنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: از اینكه قلعه نویی بار دیگر هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفتT بسیار خوشحالم، زیرااین مربی موفق ثابت كرده است كه لیاقت سرمربیگری تیم بزرگ استقلال را دارد.

وی ادامه داد: تیم استقلال با سرمربیگری قلعه نویی، حفظ بازیكنان موجود و جذب چند بازیكن مطرح دیگر قهرمان آسیا خواهد شد.

پیشكسوت باشگاه استقلال اظهارداشت: انتظارات هواداران استقلال ازقلعه نویی پس ازبازگشت وی به تیم محبوب خود ونتایج مطلوبی كه درتیم های مختلف كسب كرده بسیار زیاداست و این موضوع كار را برای قلعه نویی دشوار می كند، اما اطمینان دارم آبی پوشان با این مربی بادانش به موفقیت دست خواهند یافت.

وی خاطرنشان كرد: قلعه نویی همیشه در تیم هایی كه هدایت آنها را برعهده داشته به نتایج مطلوبی رسانده است، از این رو امیدوارم هواداران كه سرمایه های واقعی استقلال هستند این تیم را تنها نگذارند و با حمایت آنان، آبی پوشان امسال جام های مختلفی را از آن خود كنند.

وی تصریح كرد: قلعه نویی تاكنون به عنوان مربی، جام قهرمانی آسیا را كسب نكرده است و بدون شك امسال به دنبال كسب این جام همراه با تیم استقلال است كه با توجه به ویژگی های منحصر به فرد وی كاربلد وبرنامه ریزی مناسب، دست یافتن به این جام دور از دسترس نخواهد بود.

قراب درپاسخ به این پرسش كه آیا سال گذشته به عنوان پیشكسوت باشگاه استقلال به هیچ نشستی در این باشگاه دعوت شده است، گفت: كادر فنی استقلال در سال گذشته تمایلی به مشورت گرفتن از پیشكسوتان نداشت و بر این اساس به هیچ نشستی دعوت نشدیم.

پیشكسوت باشگاه استقلال خاطر نشان كرد: با شناختی كه از قلعه نویی دارم این مربی به طور حتم از نظرات پیشكسوتان برای كمك به استقلال بهره خواهد گرفت.

ورزشی**7537**1590





:: برچسب‌ها: آسیا , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: