محبی:امیدوارم كشتی گیران نتیجه تلاش خود را در المپیك بگیرند
نوشته شده توسط : sasurse

'محمد حسین محبی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:اردونشینان تیم ملی كشتی برای حضوری هر چه بهتر در بازیهای المپیك ماههاست در حال تلاش و تمرین بوده و بصورت شبانه روزی در خدمت فرامین كادر فنی هستند.

وی افزود: هم اینك كه تركیب نهایی مسافران المپیك مشخص شده باید در حمایت از تصمیم كادر فنی بر آمد. هر چند ممكن است در برخی اوزان اما و اگرهای مختلفی مطرح باشد اما به هر حال این اعضای كادر فنی هستند كه با توجه به تمامی داشته های فنی و تكنیكی اردونشینان دست به انتخاب نهایی زده اند.

رئیس اسبق هیات كشتی استان كرمانشاه در پاسخ به این سوال كه چرا در برخی از اوزان، رقابت انتخابی برگزار نشد گفت: این تصمیم بر عهده اعضای كادر فنی و در راس آن رسول خادم است. مطمئنا او و دیگر مربیان تیم ملی در طول رقابتهای مختلف رسمی و تداركاتی به توانمندی واقعی اردونشینان پی برده و در نهایت برترین ها را برای المپیك انتخاب كرده اند. اما برگزاری رقابتهای انتخابی نیز می توانست برخی از شك و شبهه های اهالی كشتی را برطرف سازد.

محبی با اشاره به حساسیت های كنونی تصریح كرد: زمان زیادی تا اعزام كاروان كشتی ایران به بازیهای المپیك 2012 لندن باقی نمانده و تمامی مسئولان و اهالی كشتی باید با همدلی و اتحاد در حمایت از نمایندگان شایسته خود بر آیند. چراكه پیروزی و موفقیت این ملی پوشان ازآن همه ماست و شكست و ناكامی آنها نیز باعث ناراحتی و سرخوردگی تمامی جامعه كشتی است.

پیشكسوت كشتی كشورمان در خاتمه به برخی اخبار مبنی بر نارضایتی اهالی كشتی كرمانشاه به كنارگذاشته شدن احسان امینی از تركیب تیم ملی اظهار داشت: من هم در این رابطه شنیده ام. گویا برخی از متولیان كشتی استان بر این باور بودند كه نباید احسان امینی به عنوان نماینده این استان بدون برگزاری رقابتهای انتخابی از تركیب تیم ملی خط بخورد. من هم معتقدم ای كاش چنین مسابقه ای برگزار می شد تا حرف و حدیثی پیرامون این مساله بوجود نیاید.

ورزشی.**9162**





:: برچسب‌ها: غروب , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: