اهتمام ویژه به فرهنگ عفاف و حجاب در سند تحول بنیادین
نوشته شده توسط : sasurse

' علیرضا فضلی خانی ' در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، با اشاره به تاكیدات دین مبین اسلام بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه افزود: آموزش و پرورش به عنوان یكی از فراگیرترین دستگاه ها در جمهوری اسلامی ایران به گسترش فرهنگ عفاف و حجاب توجه خاصی دارد.

وی بر لزوم گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در محیط های آموزشی تاكید كرد و گفت: با راهكارهایی كه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش لحاظ شده است، شاهد تقویت و ارتقاء این فرهنگ در مدارس سراسر كشور خواهیم بود.

این مقام مسوول اضافه كرد: خوشبختانه در همه حوزه ها وزارت آموزش و پرورش به ویژه پرورشی و امور بانوان، تاكیدات و برنامه های زیادی در راستای گسترش این فرهنگ بنیادی لحاظ شده است.

فضلی خانی همچنین بر لزوم راهكارهای تشویقی و ترغیبی در بسط فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس سراسر كشور تاكید كرد و اظهار داشت: همكاری و همراهی خانواده ها با آموزش و پرورش نیز در این امر بسیار حایز اهمیت است.

این مقام مسوول در وزارت آموزش و پرورش افزود: به طور طبیعی ظاهر ساده و آراستگی دانش آموزان موجب تمركز بیشتر آنها در مطالعه و توجه به مباحث درسی و تربیتی و دور شدن از حواشی می‌شود.

فضلی خانی خاطرنشان كرد: در اكثر كشورها به منظور ارتقاء سطح علمی تلاش می‌شود كه دانش آموزان با لباسی ساده و موجه در محیط های آموزشی به ویژه مدارس حضور داشته باشند.

اجتمام**1313** 1568





:: برچسب‌ها: اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: