مربی تیم دوومیدانی فلسطین:شركت در بازیهای المپیك لندن حق طبیعی مااست
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا،'ماجد ابو مراحیل'روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه الكاس و الدوری قطر،افزود:رژیم اشغالگر قدس با شركت ورزشكاران فلسطینی در بازیهای المپیك 2012 لندن بااین بهانه كه كمیته بین المللی المپیك، شهر بیت المقدس را به عنوان پایتخت این رژیم اشغالگر به رسمیت شناخته است، مخالفت كرد.

مربی تیم دومیدانی فلسطین افزود:رژیم اشغالگر قدس با این بهانه برای حضور ورزشكاران فلسطینی در بازیهای المپیك لندن كارشكنی می كند.

'ابو مراحیل' اظهارداشت: سیاست رژیم اشغالگر قدس در این خصوص در طی سالهای گذشته تاكنون شكست خورده است زیرا ورزشكاران فلسطینی پیش از این نیز در بازیهای المپیك حضور داشتند و برای شركت در بازیهای المپیك لندن نیز امتیازهای لازم را به دست آوردند.

وی تاكید كرد:فلطسینی ها همچون ورزشكاران سایر كشورها حق حضور در بازیهای المپیك لندن دارند و هیچكس نمی تواند این حق قانونی را از آنها سلب كند.

مربی تیم دوومیدانی فلسطین در باره اردوی آماده سازی ورزشكاران این كشور در دوحه پایتخت قطر نیز گفت: بسیار خرسندیم كه زمینه برگزاری این اردوی آماده سازی دو ماه قبل از آغاز بازیهای المپیك لندن با كمك كمیته المپیك قطر و فلسطین در دوحه فراهم شد.

وی افزود: ما در اینجا ( قطر ) سعی می كنیم تجربیات خوبی را برای ورود به بازیهای المپیك لندن و پرآوازه كردن نام فلسطین در این رقابت ها به دست آوریم و باعث خوشحالی مردم فلسطین شویم.

ورزشی**7132**1440





:: برچسب‌ها: پرندگان , عشق , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: