موضوع سامانه اس 300 در مرحله داوری قرار دارد
نوشته شده توسط : sasurse

سردار سرتیپ پاسدار 'احمد وحیدی' درباره آزمایش نسل چهارم موشك فاتح 110افزود: از سوی روسها نیز اظهارنظرهایی درباره سامانه اس 300 مطرح شده است اما باید دید در عمل چقدر پیشرفت خواهد داشت.

نسل چهارم موشك فاتح 110 با قابلیت نقطه‌زنی با برد بیش از 300 كیلومتر، توسط سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع با موفقیت آزمایش شد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار وحیدی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارنظرهای برخی مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: مقامات رژیم صهیونیستی برای مدیریت بحران موجود در منطقه و بحران هایی كه با آن مواجه هستند اظهاراتی مطرح می كنند كه این اظهارات بین مقامات نظامی و سیاسی این رژیم متفاوت است.

وی افزود: امروز ما درگیری جدی را در داخل سرزمین های اشغالی شاهد هستیم و اظهار نظرهای متعدد مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی نشان دهنده اختلاف خاصی است كه در این رژیم وجود دارد .

***آرزوی حمله به ایران، دست نیافتنی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه كرد: رژیم صهیونیستی می داند حمله به ایران آرزویی دست نیافتنی است مگر اینكه این رژیم قصد خودكشی داشته باشد.

سردار وحیدی گفت: اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی ناظر بر تلاش آنها به منظور مدیریت افكار عمومی و خارج شدن از انزوا در صحنه های مختلف است كه البته این رژیم تلاش كرد تا با به میان آوردن موضوع سوریه، خود را از مركز توجهات دنیای اسلام خارج كند كه تا حدودی نیز در این امر موفق بوده است .

وی اضافه كرد: در عین حال رژیم صهیونیستی نمی تواند خود را از واقعیت های تاریخی و ناتوانمندی های ذاتی كه به آن دچار است، رها كند و اظهارات مقامات این رژیم نیز تبلیغاتی و روانی است.

سردار وحیدی تاكید كرد: نیروهای مسلح ایران كاملا آماده اند تا به هر سوء نیتی پاسخی محكم دهند.

سیام**2022**1572





:: برچسب‌ها: باغ وحش , ظروف چینی , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: