كاهش 2/5 درصدی كشته ها در سه ماهه اول سال جاری
نوشته شده توسط : sasurse

براساس آمارهای این سازمان پزشكی قانونی، در ماه های اخیر تلفات حوادث رانندگی در كشور با كاهش قابل توجهی مواجه بوده به نحوی كه در آمار سال 90 و نیز تصادفات نوروزی سال 91 روند نزولی تلفات حوادث رانندگی به خوبی مشهود است.

براساس این گزارش، كاهش كشته های حوادث رانندگی نشان می دهد رانندگان در رعایت قوانین و كنترل سرعت خودرو نسبت به گذشته دقت بیشتری دارند، ضمن اینكه اعمال قوانین جدید راهنمایی و رانندگی، زمینه ساز كاهش حوادث رانندگی و تلفات شده است.

این گزارش می افزاید، براساس این آمار در بهار امسال استان های فارس با 385، تهران با 380 و خراسان رضوی با 355 فوتی بیشترین و استان های خراسان جنوبی با 32، ایلام با 34 و كهگیلویه و بویراحمد با 39 فوتی كمترین میزان تلفات حوادث رانندگی را داشته اند.

این گزارش اضافه می كند، در این مدت 81 هزار و 144 نفر نیز در حوادث رانندگی مصدوم و به این سازمان مراجعه كرده اند كه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7/5 درصد افزایش یافته است.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشكی قانونی كشور، در خرداد ماه امسال یك هزار و 714 نفر در حوادث رانندگی فوت كرده اند كه یك هزار و 341 نفر از آنان مرد و 373 نفر زن بودند. همچنین تعداد مصدومان حوادث رانندگی در این ماه 28 هزار و 249 نفر بوده كه نسبت به خرداد ماه سال قبل 1/7 درصد افزایش داشته است.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: سرگرمی , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: