نبرد اندی ماری و راجر فدرر برای مدال طلا
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روزنامه های انگلیس، ماری در دو ست و با نتایج 5-7 و 5-7 در مسابقه ای كه دو ساعت طول كشید بر جوكوویچ غلبه كرد و توانست حداقل مدال نقره خود را تضمین كند.

او اكنون باید مقابل فدرر به میدان برود كه ماه گذشته در فینال رقابت های ویمبلدون از او شكست خورده بود.

تنیس باز سوئیسی هم برای آن كه به فینال برسد با نتایج 6-3 ، 6-7 ، 5-7 و 17-19 بر ' خوان مارتین دل پوترو' آرژانتینی غلبه كرد.

ماری گفت: می خواهم تلاش كنم و یك مدال بگیرم، برای تیم ، كشورم و خودم. خیلی خوشحالم و شیفته مدال طلا. تا پیش از این می خواستم كسب مدال را تضمین كنم ولی اكنون برای رنگ آن تلاش می كنم.

فدرر آشكارا پس از ماراتنی كه با تنیس باز آرژانتینی داشت ، خسته به نظر می رسید ولی در هر حال یك ساعت بیشتر از ماری وقت استراحت دارد. علاوه بر این، ماری باید در رقابت های دو نفره مختلط همراه با ' لارا رابسون' در روز شنبه به مصاف ' لیتون هیوت' و ' سام استوسر' برود.

تماشاچیان حاضر در ویمبلدون كه از سرویس ها و برك های ماری به وجد آمده بودند فریاد می زدند: ' جی .بی'( بریتانیا) و ' ماری، ماری'.

ماری هم گفت كه این ماه بهترین ماه در دوران حرفه ای او بوده و افزود: یك ماه پس از شكست در فینال ویمبلدون به این حمایت مردم احتیاج داشتم. هر وقت در فینال یك گرند اسلم شكست می خورم تا چند ماه روزگارم تلخ است اما امدن به اینجا به انگیزه بازی در المپیك و این میزان حمایت مردمی دقیقا همان چیزی بود كه لازم داشتم.

ورزشی** 1553





:: برچسب‌ها: چشم انداز , کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: