اقتصاد مقاومتی با برنامه ریزی درست مسوولان تحقق پیدا كند
نوشته شده توسط : sasurse

'رحیم زارع' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: جمهوری اسلامی ایران، امروز در مقطع زمانی بسیار حساسی قرار دارد و باید مسیر پیشرفت خود را با جدیت دنبال كند و باید بدانیم كه هیچ بن بست و مشكل برطرف نشدنی در حركت رو به جلوی ملت ایران وجود ندارد.

وی درباره مطرح شدن اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: باید با برگزاری جلسات پژوهشی و كارشناسی، بحث اقتصاد مقاومتی را باز كنیم تا از این طریق بتوانیم مسایل و مشكلات اقتصادی را مدیریت كنیم.

زارع ادامه داد: باید تمام اقدامات و برنامه ریزی های ما در جهت كاهش وابستگی ها و استقلال هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران باشد.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی گفت: راه حل های علمی برای حل مسایل و مشكلات اقتصادی كه از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است باید اجرایی و در عمل محقق شود.

زارع اظهارداشت: عنوان هایی كه طی چند سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب برای هر سال نامگذاری شده است، همه برپایه اقتصاد بوده و این نشان دهنده تیزبینی و اشراف كامل معظم له بر شرایط داخلی و خارجی است.

وی افزود: نامگذاری سال های گذشته با عناوین 'اصلاح الگوی مصرف' و 'جهاد اقتصادی' و نامگذاری امسال با عنوان 'سال تولید ملی ،حمایت از كار و سرمایه ایرانی' از سوی رهبر معظم انقلاب همه در جهت تقویت اقتصاد بوده است كه باید این موضوعات در عمل تحقق پیدا كند.

زارع ادامه داد: در شرایط كنونی باید استفاده از مدیریت زمان و بهره وری را جدی بگیریم و با برنامه ریزی درست در جهت حل مسایل و مشكلات گام برداریم.

سیام**7378**1572





:: برچسب‌ها: درخت , روش , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: