نوشته شده توسط : sasurse

'شفیع آقامحمدیان' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: بدنبال تكمیل فیلمنامه انیمیشن 'رستم و اسفندیار' هستیم.

وی گفت: بودجه تولید این اثر سینمایی انیمیشن بالا است و اكنون رایزنی برای تامین بودجه تولید آن آغاز شده است.

مدیرعامل مركز گسترش سینمای مستند و تجربی یادآور شد: این مركز در تولید انیمیشن 'رستم و اسفندیار' مشاركت خواهد داشت و در عین حال شركت پخش كننده انیمیشن 'رستم و سهراب' نیز پیشنهاداتی را برای مشاركت در این پروژه ارائه داده است.

آقامحمدیان تاكید كرد: اكنون در حال بررسی شرایط تولید انیمیشن 'رستم و اسفندیار' به سبك سه بعدی هستیم و مخاطبان، این اثر سینمایی را پس از تولید با استفاده از عینك های خاص تماشا خواهند كرد.

وی توضیح داد: ساخت این انیمیشن، تجربه ای جدید در سینمای ایران محسوب می شود و معتقدم به خاطر آنكه در تجربه اندوزی در تولید انیمیشن های سه بعدی معمولی موفق بوده ایم می توانیم در این عرصه نیز موفق باشیم و در عین حال به تثبیت خود در زمینه تولید فیلم های سه بعدی نیز ادامه دهیم.

مدیرعامل مركز گسترش سینمای مستند گفت: شركت درخواست كننده برای مشاركت در تولید انیمیشن 'رستم و اسفندیار' در نامه ای به مركز اعلام كرده، چنانچه كیفیت انیمیشن 'رستم و اسفندیار' از انیمیشن 'رستم و سهراب' پایین تر نباشد و بتوان این اثر را با سیستم سه بعدی به تصویر كشید، این شركت به لحاظ تجاری، اكران جهانی آن را تضمین خواهد كرد.

آقامحمدیان ادامه داد: این شركت قول داده كه انیمیشن 'رستم و اسفندیار' در صورت دارا بودن شاخص های لازم، در حد آثار هالیوودی به اكران جهانی خواهد رسید.

وی توضیح داد: حتی پیشنهاد شده كه بجای یكی از شخصیت های این انیمیشن از صدای 'ادی مورفی' استفاده شود كه این امر هزینه های خاص خود را دارد.

مدیرعامل مركز گسترش سینمای مستند، هزینه تولید انیمیشن 'رستم و اسفندیار' را سنگین دانست و ابراز امیدواری كرد كه با بازگشت مالی انیمیشن 'رستم و سهراب' این مهم تحقق یابد.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: