استیلی: هواداران كنار پرسپولیس باشند
نوشته شده توسط : sasurse

حمید استیلی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا و یكی دیگر از خبرگزاری های، گفت: برای موفقیت یك تیم شروع موفق قبل از آغاز مسابقات بسیار مهم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه پرسپولیس توانست قبل از شروع فصل بازیكنان بسیار خوبی را جذب كند و این می تواند یكی از عوامل موفقیت پرسپولیس در این فصل باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس، گفت:تنها مشكل این تیم حضور باتاخیر مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس است كه امیدوارم این مشكل نیز با گذشت زمان برطرف شود.

وی با اشاره به وضعیت خوب سكوها، تصریح كرد: خوشبختانه وضعیت سكو های پرسپولیس در این فصل بسیار مناسب است و این می تواند به موفقیت این تیم كمك زیادی كند.

وی اظهار داشت: تمرینات تیم كمی دیر شروع شده است و این مشكل را در بازی های ابتدای فصل مشاهده می كنیم كه این مساله نیز با گذشت زمان قابل حل خواهد بود.

استیلی با اشاره به مشكلات تیم تحت هدایت خود، گفت: در زمان من تیم مشكل روحی داشت و این مساله آسیب زیادی وارد كرد كه خوشبختانه امسال همه كنار پرسپولیس هستند.

سرمربی سابق پرسپولیس، خاطرنشان كرد: از هواداران می خواهم كنار تیم باشند و اطمینان دارم شرایط تیم با همكاری آنها بسیار خوب خواهد شد.

ورزشی **9118**1590





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: