معاون وزارت علوم :كشور وارد مرحله تمدن سازی شده است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا سید جواد ساداتی ن‍‍ژاد شامگاه چهارشنبه درمراسم افتتاحیه ضیافت اندیشه قرآنی دانشجویی دانشگاههای هرمزگان در بندرعباس افزود: این مرحله همان پیچ حساس تاریخی است كه رهبرمعظم انقلاب بارها و بارها در مورد آن صحبت كرده اند.

معاون حقوقی وامور مجلس وزارت علوم،تحقیقات وفن آوری اظهارداشت: با گذر از این مرحله وارد دوران شكوفایی فرهنگ و تمدن اسلامی در جهان می شویم.

ساداتی نژاد ، با تاكید بر اینكه باید نقش خود را در این مرحله بشناسیم ادامه داد: حوادث و رویداد هایی كه امروزه در نقاط مختلف جهان روی می دهد نشانگر تقابل دو تمدن اسلام و غرب است.

وی بیان داشت: این امر و تلاش غرب برای متوقف كردن ایران و جلوگیری از آغاز و گسترش گسترش تمدن اسلامی رویدادها چنان سرعتی گرفته است كه توان تحلیل گران را از بررسی و تحلیل گرفته است.

ساداتی نژاد با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای ایران در خیابان ها و این سخن كه علم ، سلطان است، افزود: كشور به این قدرت نرم دست یافته و آن را توسعه می دهد.

معاون حقوقی وامور مجلس وزارت علوم ،تحقیقات وفن آوری گفت: ملت های دنیا مجذوب پیشرفت های علمی كشور ایران اسلامی شده اند و دشمنان می خواهند با استفاده از ابزار های خود و جنگ اقتصادی به عنوان مهمترین وسیله جلوی جوانان، دانشجویان و كشور را بگیرند.

ساداتی نژاد بیان كرد: در جنگ اقتصادی باید صبورتر، محكم تر و با اراده تر گام برداریم و رسالت خویش را به درستی انجام دهیم.ك/3

8144/668 / 675





:: برچسب‌ها: باند ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: