کیون: توپچی‌ها باید ستاره بخرند
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرگزاری فارس، آرسن ونگر چندی پیش اعلام کرده بود قصد ندارد بازیکن جدیدی را به ترکیب تیمش اضافه کند. این موضوع برای تعدادی از هواداران این تیم گران تمام شده و به آن اعتراض کردند. حال صدای ستارگان پیشین این تیم نیز درآمده است.

مارتین کیون در این خصوص گفت: سال گذشته سمیر نصری و سسک فابرگاس آرسنال را ترک کردند. سال جاری نیز رابین فن پرسی اعلام کرده قراردادش را تمدید نخواهد کرد و ممکن است توپچی‌ها را ترک کند. اگر فن پرسی هم لندن را ترک کند، با اینکه باشگاه ستاره خود را از دست داده ولی آرسنال همچنان تیمی بزرگ و قدرتمند از نظر کیفی و ذهنی خواهد ماند.

کیون افزود: متاسفانه آرسنال به از دست دادن بازیکنان بزرگ خود عادت کرده است. اینکه بازیکنان خوب همواره خواستار ترک آرسنال باشند موضوع خوبی نیست. وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم،‌ می‌بینیم بازیکنانی مانند دنیس برکمپ حاضر بودند به آرسنال بیایند تا روحیه‌ای مضاعف به باشگاه القا کرده و سرنوشت تیم را تغییر دهد. آرسنال هنوز هم می‌تواند باشگاهی باشد که ستارگان بزرگی به این تیم بپیوندند. این تیم باید ستاره بخرد تا بتواند خود را در سطح نخست فوتبال اروپا نگه دارد.

انتهای پیام/آ





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: