15و 16 مرداد قرعه كشی لیگ دسته اول و دوم فوتبال ایران
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روزسه شنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، نشست هیات رییسه سازمان لیگ آزادگان ظهرامروز(سه شنبه) برگزارشد و 'علی كفاشیان' رییس فدراسیون فوتبال از اعضای سازمان لیگ آزادگان خواست به خاطر بالا رفتن كیفیت رقابت های لیگ آزادگان مقررات را به بهترین نحو اجرا كنند.

'غلامرضا بهروان'رییس سازمان لیگ آزادگان نیز با قدردانی از اعضای سازمان لیگ به خاطر برگزاری مطلوب رقابت های همه رده های سنی، از زیرمجموعه های سازمان لیگ آزادگان خواست رقابت ها را با جدیت هر چه بیشتر و بهتر برگزار كنند.

اعضای هیات رییسه سازمان لیگ آزادگان پس از بحث و بررسی درباره مسایل مختلف مصوباتی به شرح زیر داشت.

1- كلیه تیم های حاضر در لیگ آزادگان بایدبرگ تسویه حساب از كمیته های امور مالی و انضباطی را به سازمان لیگ آزادگان تحویل دهند تا نسبت به ثبت نام آنها اقدامات قانونی انجام گیرد.

عدم انجام تعهدات فوق از سوی باشگاه ها در مرحله اول منجر به كسر امتیاز در ابتدای مسابقات و در مراحل بعدی تعلیق و اخراج از لیگ ها خواهد شد.

2- درباره شیوه برگزاری و گروه بندی مسابقات لیگ مناطق كشور در دسته سوم بزرگسالان مقرر شد با حضور 72 تیم و در 9 گروه برگزار شود و تاریخ قرعه كشی این رقابت ها به زودی اعلام خواهد شد.

3- قرعه كشی لیگ دسته اول ساعت 10صبح یكشنبه 15مرداد ماه ولیگ دسته دوم نیز ساعت 10 دوشنبه 16 مرداد ماه درسالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

ورزشی**7537**1590





:: برچسب‌ها: مرخصی , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: