رحیمی : بر دست كارآفرینان باید بوسه زد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'محمدرضا رحیمی ' عصر امروز –سه شنبه – در هفتمین جشنواره ملی امتنان از كار آفرینان خطاب به آنها گفت: ما می خواهیم به كمك شما بزرگترین نه را به بزرگترین قدرتهای جهان بگوییم ؛ از این رو باید بایستیم و مقاومت كنیم .

رحیمی با یاد آوری اینكه غرب و آمریكا تحریم های خود را از اسفند ماه سال گذشته علیه ایران اسلامی شدت بخشیدند، افزود : آنها اجازه حمل بار كشتی های خود به كشورمان را نداده اند و ما از این فرصت استفاده كرده و با تكیه بر بزرگترین ناوگان كشتیرانی حمل و نقل خود اقدام به حمل بار به كشورمان می كنیم .

معاون اول رییس جمهوری با تاكید بر اینكه جمهوری اسلامی ایران كشور قدرتمند و بزرگی به شمار می رود ،گفت : ایران اسلامی دیگر مانند گذشته ذلیل نیست كه آنها بخواهند علیه كشورمان هر برنامه ای را طرح ریزی كنند.

** جریانی از دروغ و تهمت علیه دولت به راه افتاده است

وی با بیان اینكه استكبار جهانی كوچكتر از آن است كه برای ملت ایران مشكلی ایجاد كند ،افزود : در حال حاضر جریانی از دورغ و تهمت در سایت ها و رسانه های مختلف علیه دولت به راه افتاده است ؛ گویی در شرایط تحریم قرار نداریم و همه مشكلات در نتیجه اقدامات دولت است .

رحیمی ادامه داد: دولت در شرایط كنونی سیلی نه از دشمنان در خارج بلكه از دوستان و در داخل كشور می خورد .

معاون اول رییس جمهوری با تاكید بر اینكه دولت و ملت از گردنه تحریم ها به سلامت عبور خواهد كرد ،گفت : با توجه به تهمت ها و جو سازیهای رسانه ای نمی توانیم تمامی مشكلات را بیان كنیم زیرا در عرصه اطلاع رسانی برخی قلم ها در دست دوستان نیست .

وی با بیان اینكه برخی مطبوعات به تحریف مطالب بیان شده در دولت می پردازند ،یاد آور شد : در جلسه ای در مورد تحریم و مسائل مربوط به ارز و گوشت و مایحتاج مردم بحث شد اما یك رسانه با تحریف سخنان من اعلام كرد كه علت گرانی مرغ استكبار جهانی است.

وی با بیان اینكه با توجه به شرایط كنونی نمی توان تمام حرف ها را گفت ،افزود : از منظر برخی افراد، دولت هر كاری كه انجام می دهد از جمله سفرهای استانی اشكال دارد.

رحیمی با یاد آوری اینكه در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی صورت گرفته است ،افزود : احمدی نژاد توانست برخی كارهایی كه در طی 50 سال انجام می شد را در طی دودوره دولت نهم و دهم انجام داد ؛زیرا وی تمامی آرزوهای دنیا را از خود سلب و توجه خود را معطوف به مردم و كارآفرینان كرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه رفیع كار آفرینان اشاره كرد و گفت : با یك تقدیر ساده نمی توان شان و جایگاه این قشر را بیان كرد .

رحیمی از كار آفرینان خواست راه خود را با قدرت ادامه دهند تا جمهوری اسلامی ایران بتواند در سایه تلاش آنها گام محكمی در جهت رسیدن به قله های پیشرفت بردارد .

در پایان این مراسم رحیمی از 31 كارآفرین برتر و پنج كارآفرین شایسته با اهدای لوح یادبود و همچنین 50 میلیون تومان تسهیلات بانك تجلیل كرد.

رحیمی همچنین در حاشیه این مراسم از نمایشگاه كار آفرینی مدد جویان سازمان بهزیستی كشور بازدید كرد .

سیام **2023 1418





:: برچسب‌ها: شهرستان , سفر , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: