كرانچار: امیدوارم سه امتیاز بازی با راه آهن را كسب كنیم
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، 'زلاتكو كرانچار' روز دوشنبه در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: با كسب سه امتیاز بازی با راه آهن می توانیم در كنار تیم های پرسپولیس، استقلال و تراكتورسازی كه از تیم های قوی در لیگ برتر به شمار می آیند، یكی از مدعیان قهرمانی باشیم.

وی به حضور نداشتن 'محمد غلامی' و 'محرم نوید كیا' در بازی با راه آهن اشاره و اضافه كرد: این دو بازیكن با آمادگی همراه تیم هستند اما به دلیل اینكه مدتی بازی نكرده اند، نیاز به زمان بیشتر دارند و فقط در صورت نیاز در بازی با راه آهن از آنها استفاده خواهد شد.

وی گفت: این تیم مصدوم ندارد و با همان وضع و تركیب تیمی گذشته در بازی حاضر خواهد شد.

وی اضافه كرد: تیم فوتبال سپاهان اصفهان شروع خوبی در لیگ برتر داشت و ما همیشه به بازیكنان خود در زمینه كسب امتیازهای خوب تاكید داریم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان این كه این تیم در ادامه بازی های لیگ دارای شرایط مطلوبی خواهد بود، اضافه كرد: علاوه بر كسب سه امتیاز، یكی دیگر از اهداف ما در بازی با راه آهن بهبود كیفیت بازی بازیكنان است.

كرانچار گفت: با حفظ آمادگی و شكل اصلی این تیم و بازیكنانمان امیدواریم علاوه بر موفقیت در لیگ برتر فوتبال ایران در لیگ آسیا و رو در رویی با تیم الاهلی نیز موفق باشیم.

وی از هواداران این تیم خواست مانند گذشته با حضور در محل بازی، تیم فوتبال سپاهان اصفهان را همراهی كنند.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و راه آهن تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 22 روز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

'حسن زرگر' قضاوت این بازی را بر عهده دارد.

پ / 90 /1042/ 607

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: زرد , هاوایی , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: