فولاد خوزستان چشم به سه امتیاز بازی با سایپا البرز دارد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار ایرنا، قرمزپوشان اهوازی برای رسیدن به سه امتیاز این مسابقه كه سخت محتاج آن هستند، لازم است یك بازی پرتلاش، روان و توام با تاكتیك را از خود به نمایش بگذارند، ضمن آنكه سایپا البرز با توجه به برد خوبش در هفته قبل آن هم در برابر تیم استقلال تهران به سادگی در شهر اهواز تن به شكست نخواهد داد.

به نظر می رسد سایپا در برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان، یك بازی بسته به خصوص در خط دفاع با استفاده از ضد حمله را پیشه كند.

تیم فوتبال سایپا البرز در بازی برگشت دور قبل لیگ برتر كه تقوی سرمربیگری آن را به عهده داشت با چنین شیوه ای یعنی بازی بسته و استفاده از ضد حمله موفق شد تیم فوتبال فولاد خوزستان را با نتیجه 2 بر یك در شهر اهواز شكست دهد.

دیدار این دو تیم كه براساس سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان بیست و یكمین مسابقه آنها محسوب می شود، ساعت 22 فردا (سه شنبه) در ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار خواهد شد.

تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سایپا البرز تا كنون 20 مسابقه در مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران با هم برگزار كرده اند كه حاصل آن هفت برد برای تیم قرمزپوش اهواز، پنج برد برای تیم سایپا البرز و هشت مسابقه دیگر با تساوی خاتمه یافته است.

در مجموع این دیدارها بازیكنان تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شده اند 27 بار دروازه تیم فوتبال سایپا البرز را بگشایند و در مقابل دروازه تیم فوتبال فولاد 24 بار توسط بازیكنان تیم فوتبال سایپا گشوده شده است.

هر دو تیم، سابقه برد در زمین یكدیگر را در طول این مسابقات دارند.

فولاد خوزستان تا كنون دو بار در زمین سایپا به برد رسیده است و سایپا هم سه بار در شهر اهواز موفق شده است تیم فوتبال فولاد خوزستان را شكست دهد.

از طرف دیگر در 10 مسابقه ای كه بین این دو تیم در اهواز برگزار شده است فولادی ها پنج بار موفق به شكست دادن سایپا شده اند، دو بار در برابر این تیم به تساوی رسیده اند و سه شكست خانگی دارند.

از مجموع 10 بازی كه این دو تیم در كرج و یا تهران برگزار كرده اند ، فولاد خوزستان دو بار میزبان خود را شكست داده، شش بار با این تیم به تساوی رسیده اند و در دو بازی نیز فولادی ها تن به شكست داده اند.

گفتنی است، در دور هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران به دلیل حضور تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ دسته یك این دو تیم در چارچوب مسابقات لیگ برتر با هم بازی نكردند.

639/642

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: برلین , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: