اختصاص 70 میلیون دلار دیگر به سامانه موشكی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرگزاری رویترز، اختصاص این مبلغ از جانب باراك اوباما در آستانه سفر میت رامنی رقیب انتخاباتی وی از حزب جمهوریخواه به اراضی اشغالی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور آمریكا روز جمعه لایحه ای را در همین خصوص به منظور تقویت روابط نظامی آمریكا و رژیم صهیونیستی به امضا رسانده است.

رئیس جمهور آمریكا در مراسم امضای قرارداد جدید همكاریهای نظامی و غیرنظامی با رژیم صهیونیستی گفت: ' همانطور كه بسیاری از شما می دانید من در دولت خود گسترش همكاری ها با اسرائیل را در همه زمینه ها از جمله زمینه های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و فناوری در اولویت قرار داده ام.'

باراك اوباما در ادامه با ابراز رضایت از اختصاص كمك مالی واشنگتن به سامانه موشكی گنبد آهنین، افزود: ' می خواهم در مورد حوادث تلخ و غم انگیزی كه اخیرا در بلغارستان شاهد آن بودیم صحبت كنم. من درباره چالشی كه نه فقط اسرائیل بلكه تمام جهانیان با آن مواجه هستند صحبت می كنم و تاكید می كنم كه باید با هم از حملات تروریستی جلوگیری كرده و اجازه ندهیم كه مردم اسرائیل مورد هدف قرار گیرند.'

نكته جالبی كه می توان به آن اشاره كرد همزمانی اختصاص این بودجه اضافی كه مازاد بر تمامی كمك های آمریكا به سامانه موشكی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده با سفر میت رامنی رقیب انتخاباتی اوباما از حزب جمهوریخواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریكا است.

در حقیقت رئیس جمهور آمریكا سعی دارد تا با چنین خوش خدمتی هایی بیش از پیش نظر مساعد لابی های صهیونیست مقیم آمریكا را جلب كرده و برنامه های تبلیغات انتخاباتی رقیب خود را در اراضی اشغالی به نوعی خنثی كند.

**2016**1592





:: برچسب‌ها: کنسرت , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: