نرخ بیکاری اسپانیا به 24.6 درصد رسید
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی آسوشیتد پرس ، موسسه آمار اسپانیا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد ، تشدید بحران مالی و اقتصادی این کشور تاثیر زیادی بر افزایش نرخ بیکاری و تعداد بیکاران در سه ماه دوم 2012 داشته است به طوری که تقریبا از هر چهار اسپانیایی یک نفر بیکار است .

بر اساس این گزارش نرخ بیکاری اسپانیا چهارمین اقتصاد بزرگ منطقه یورو با 0.19 درصد رشد نسبت به سه ماه نخست 2012 میلادی به بیش از 24.63 درصد رسیده است .

بر این اساس ، تعداد بیکاران اسپانیایی نیز در این مدت با 53500 نفر افزایش به بیش از 5.69 میلیون نفر رسیده است . اسپانیا همچنان بالاترین نرخ بیکاری را در بین کشورهای صنعتی و توسعه یافته و 17 کشور عضو یورو در اختیار دارد . اسپانیا برای دومین بار متوالی از سال 2009 میلادی با رکود اقتصادی روبرو شده است .

بانک مرکزی اسپانیا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد ، رشد اقتصادی این کشور در سه ماه دوم 2012 میلادی بیش از 0.4 درصد کاهش داشته است .رشد اقتصادی اسپانیا در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز بیش از یک درصد کاهش داشته است . اسپانیا چهارمین اقتصاد بحران زده منطقه یورو است که رسما کمکهای مالی از اروپا دریافت کرده است .

انتهای پیام /





:: برچسب‌ها: سفید , فرمت مربع , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: