سومین دوره كتاب سال قرآنی دانشجویان آبان ماه برگزار می شود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، سومین دوره كتاب سال قرآنی دانشجویان بخش ویژه نوزدهمین دوره جشنواره كتاب سال دانشجویی است و در آن آثار انتشاریافته با موضوعات میان رشته ای و با موضوع كلی قرآن و علوم و با محورهایی چون قرآن و حقوق، قرآن و طب، قرآن و روانشناسی، قرآن و سایر علوم، پذیرفته می شوند.

بنا بر این فراخوان، دانشجویان مولف و مترجم فرصت دارند تا اول مهرماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه كتاب سال دانشجویی ارسال كنند.

این جشنواره هر ساله همزمان با هفتهكتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراكز علمی و دانشگاهی كشور، جلبهمكاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، به منظور چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمیدانشجویان، با ارائه آثار مكتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه‌هایجدید برگزار می‌شود.

*شرایط شركت در نوزدهمین دوره كتاب سال دانشجویی

بر اساس فراخوان نوزدهمین دوره كتاب سال دانشجویی، سومین دوره كتاب سال قرآنی دانشجویان و اولین دوره انتخاب كتاب الكترونیك دانشجویی همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمانچاپ و انتشار اثر، امكان شركت تمامی مقاطع تحصیلی، دارا بودن مشخصات عمومی كتاب برای اثر منتشر شده، انتشار كتاب در سال 90 یا 91 و ارسال دوجلد از كتاب به دبیرخانه، الزامی بودن ارسال كپی متن اصلی آثار ترجمه شده و نامحدود بودن ارسال تعداد عناوین و موضوعات، از شرایط ارائه اثر بهدبیرخانه كتاب سال دانشجویی است.

از دیگر شرایط شركت در این جشنواره، تكمیلفرم درخواست به صورت تایپ شده و ارسال آن به همراه كپی شناسنامه، تصویر كارت دانشجویی یا گواهیاشتغال به تحصیل از دانشگاه و ارسال آثار تا یكم مهرماه سال جاری به دبیرخانه كتاب سال دانشجویی است.

كتاب الكترونیك شركت داده شده در جشنواره، باید دارای مجوز ارشاد و هولوگرام مربوط باشد. برای شركت در سومین دوره كتاب سال قرآنی دانشجویان نیز اثری پذیرفته خواهد شد كه از سال 88 به بعد به چاپ رسیده باشد.

یادآور می شود آثار دریافت شده بازگردانده نخواهند شد و به آثار برگزیده ای كه توسط بیش از یك نفر تالیف یا ترجمه شده اند، صرفا یك جایزه تعلق خواهد گرفت.

*تجلیل از ناشر برگزیده و جوانترین مولف و مترجم دانشجو

براساس این فراخوان، ناشران می‌توانند مستقیما آثار دانشجویی را به دبیرخانه ارسال كنند و از ناشرانی كه بیشترین مشاركترا در انتشار آثار دانشجویی داشته باشند، تجلیل خواهد شد، در این جشنواره همچنین از جوانترین پدیدآورنده، مولف و مترجم تقدیر به عمل خواهد آمد.

*موضوعات ویژه نوزدهمین دوره كتاب سال دانشجویی

موضوعات ویژه نوزدهمین دوره كتابسال دانشجویی، علاوه بر كتاب سال قرآنی دانشجویان به مناسبت نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب به موضوع تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، اشتغال و كارآفرینی و گردشگری، شامل محورهای بازاریابی و تبلیغات گردشگری، با تاكید بر بازارهای هدف، مدیریت خدمات و تسهیلات گردشگری و شناسایی و معرفی توانمندیها و فرصت های سرمایه گذاری گردشگری اختصاص دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیwww.isba.irیا دفاتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌هافرم درخواست شركت در نوزدهمین دوره كتاب سال دانشجویی را دریافت و به همراه مدارك مورد نیاز به دبیرخانه جشنواره در تهران،‌ خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاك72، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی ارسالكنند.

نوزدهمین دوره كتاب سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با حمایت ستاد برگزاری هفته كتاب، دانشگاه آزاد اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارتعلوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان فعالیت های قرآنی دانشجویان كشور، سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی و معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریهمزمان با بیستمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایرانبرگزار می‌شود.

فراهنگ **1630**1588





:: برچسب‌ها: تایلند , اقیانوس , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: