كشتی تهران در برزخ ، اكبرنژاد: حمایت نكنند، استعفا می دهم
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، اواسط بهمن ماه سال گذشته بودكه به پیشنهاد مدیركل ورزش وجوانان تهران، فدراسیون كشتی، علی اكبرنژاد را به عنوان سرپرست هیئت كشتی استان تهران معرفی كرد.

اكبرنژاد درابتدای ورودش، سطح كشتی تهران را بسیارپایین تر از حد انتظار بیان و ارتقا سطح كیفی كشتی پایتخت را مهترین برنامه خود اعلام كرد.

وی استعدادیابی در بین رده های سنی پایه و ارتقا كمی و كیفی مربیان استان تهران را مهمترین نیازهای كشتی استان تهران می دانست.

اما اكنون پس از گذشت نزدیك به شش ماه از ورود وی به كشتی تهران هنوز هیچ اقدامی برای ارتقا جایگاه كشتی تهران صورت نگرفته است.

سرپرست هیئت كشتی استان تهران در گفت ‌وگوهای خود دلیل اجرایی نشدن برنامه‌های هیئت كشتی تهران را عدم حمایت اداره ورزش و جوانان و فدراسیون كشتی از وی برای اجرایی كردن برنامه‌هایش اعلام كرد.

وی اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان تهران و فدراسیون كشتی هیچ حمایتی از كشتی نكرده اند به نحوی كه حتی برای برگزاری اردوهای استانی نیز با مشكل روبه رو هستیم.

اكبرنژاد اعلام كرد: اگر وضع به همین شكل ادامه داشته باشد و اداره ورزش و جوانان و فدراسیون كشتی از برنامه‌هایم در هیئت كشتی حمایت نكنند،قطعا از سمت خود استعفا خواهم داد.

وی درگفت‌ وگو باخبرنگار ایرنا گفت: طی چند روز آینده به طور قطع اعلام خواهم كرد كه در هیئت كشتی تهران می مانم و یا كنارگیری می كنم.

بااین حال طبق آیین نامه هیئت های ورزشی دوران سرپرستی اكبرنژاد به زودی به اتمام خواهد رسید اما جای این سوال باقیست كه اگر اداره ورزش و جوانان تهران و فدراسیون كشتی اكبرنژاد را برای بهبود وضعیت كشتی تهران انتخاب كرده اند چرا از برنامه‌های او حمایت نمی كنند؟

طبق نظر كارشناسان ورزشی شش ماه می تواند زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های كوچك زودبازده و پی‌ریزی برای برنامه های دراز مدت باشد كه متاسفانه كشتی تهران این مدت را با سردرگمی از دست داد.

تهرام/7258/1275





:: برچسب‌ها: خیابان , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: