سرمایه خارجی برای كنترل قیمت مسكن جذب می شود
نوشته شده توسط : sasurse

'بهروز علیشیری' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان آنكه، بخش مسكن با وجود ظرفیت های متعدد و صنایع وابسته به آن نتوانسته سرمایه قابل توجهی از سرمایه گذاری خارجی را جذب كند، افزود:رشد جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش مسكن نیاز به معرفی فرصت های موجود از سوی مسوولان این بخش به سرمایه گذاران داخلی و خارجی دارد.

معاون وزیر امور اقتصادی ودارایی ادامه داد: سازمان سرمایه گذاری خارجی برنامه ویژه برای معرفی توانمندی های موجود در بخش مسكن و صنایع وابسته به آن به سرمایه گذاران خارجی دارد تا بتواند با تزریق منابع مالی مناسب به این بخش باعث كاهش هزینه ساخت مسكن و تولید مناسب آن در كشور شود.

وی اظهار داشت: بر همین اساس در سال جاری سازمان سرمایه گذاری خارجی ایران علاوه بر آنكه تا كنون مصوباتی رادر خصوص بخش مسكن داشته، قرار است برای جذب سرمایه گذاری خارجی در صنایع وابسته به بخش مسكن نیز طرح هایی را تصویب كند.

یادآور می شود از جمله طرح های مصوب سرمایه گذاری خارجی در سال جاری مربوط به طرح تولید الكترود جوشكاری ، طرح تولید پكیج یونیت برای مصارف سیستم گرمایشی منازل ، طرح احداث مجتمع گردشگری و تفریحی ، طرح تولید انواع كاشی ، افزایش سرمایه گذاری خارجی در طرح احداث مخازن و تاسیسات تخلیه بوده است.

برهمین اساس سازمان سرمایه گذاری خارجی از دو سال گذشته برای ورود فناوری های نوین در بخش مسكن توسط سرمایه گذار خارجی اقداماتی را انجام داده و طرح سرمایه گذاری خارجی برای تولید خانه های پیش ساخته چوبی، فلزی و بتنی در بخش مسكن را به تصویب رسانده است.

اقتصام** 9141**1319





:: برچسب‌ها: گربه , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: