دولت سوریه نسبت به پخش اخبار دروغین هشدار داد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، این وزارتخانه روز یكشنبه با انتشار بیانیه ای افزود: طبق این طرح قرار است خبرهای دروغینی علیه سوریه از قبیل بروز كودتا، انشعاب، سقوط نظام و غیره با بهره گیری از مجریان سوری فعال در شبكه های عربی، غربی و یا مجریان ربوده شده پخش شود.

طبق این بیانیه هر آنچه در این زمینه پخش می شود، در چارچوب توطئه علیه سوریه بوده و عاری از صحت است و شهروندان سوری اینگونه خبرها را به عنوان بخشی از حملات فریبنده و تحریك آمیز تلقی كنند.

خبرگزاری سوریه (سانا) نیز به نقل از یك مسوول رسانه ای گزارش داد: برخی شبكه هایی كه نقش بلندگوی تروریست ها را ایفا می كنند، خبرهایی درباره فعالیت گروه های تروریستی در حلب و وضعیت زندگی در این شهر پخش می كنند كه عاری از صحت است.

این مسوول كه خواست نامش فاش نشود، گفت: ادعاهای این شبكه ها در حالی است كه نیروهای مسلح سوریه باقیمانده گروه های تروریستی را در حلب تحت تعقیب قرار داده اند و شمار زیادی از آنها را كشتند و ده ها نفر نیز تسلیم شده اند.

یك مسوول رسانه ای سوری پیش از این تاكید كرده بود كه هرآنچه درباره بمباران مناطقی از شهر دمشق توسط بالگرد پخش می شود، دروغ بوده و وضعیت شهر كاملا عادی است.

وی در عین حال تاكید كرد كه نیروهای مسلح، برخی از عناصر مسلح را در مناطقی از شهر دمشق تحت تعقیب قرار داده اند.

خاورم**1431**1368**





:: برچسب‌ها: رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: