نوشته شده توسط : sasurse

براساس آمارهای این سازمان پزشكی قانونی، در ماه های اخیر تلفات حوادث رانندگی در كشور با كاهش قابل توجهی مواجه بوده به نحوی كه در آمار سال 90 و نیز تصادفات نوروزی سال 91 روند نزولی تلفات حوادث رانندگی به خوبی مشهود است.

براساس این گزارش، كاهش كشته های حوادث رانندگی نشان می دهد رانندگان در رعایت قوانین و كنترل سرعت خودرو نسبت به گذشته دقت بیشتری دارند، ضمن اینكه اعمال قوانین جدید راهنمایی و رانندگی، زمینه ساز كاهش حوادث رانندگی و تلفات شده است.

این گزارش می افزاید، براساس این آمار در بهار امسال استان های فارس با 385، تهران با 380 و خراسان رضوی با 355 فوتی بیشترین و استان های خراسان جنوبی با 32، ایلام با 34 و كهگیلویه و بویراحمد با 39 فوتی كمترین میزان تلفات حوادث رانندگی را داشته اند.

این گزارش اضافه می كند، در این مدت 81 هزار و 144 نفر نیز در حوادث رانندگی مصدوم و به این سازمان مراجعه كرده اند كه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7/5 درصد افزایش یافته است.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشكی قانونی كشور، در خرداد ماه امسال یك هزار و 714 نفر در حوادث رانندگی فوت كرده اند كه یك هزار و 341 نفر از آنان مرد و 373 نفر زن بودند. همچنین تعداد مصدومان حوادث رانندگی در این ماه 28 هزار و 249 نفر بوده كه نسبت به خرداد ماه سال قبل 1/7 درصد افزایش داشته است.

اجتمام ** 1788 **1569



:: برچسب‌ها: سرگرمی , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sasurse

سردار سرتیپ پاسدار 'احمد وحیدی' درباره آزمایش نسل چهارم موشك فاتح 110افزود: از سوی روسها نیز اظهارنظرهایی درباره سامانه اس 300 مطرح شده است اما باید دید در عمل چقدر پیشرفت خواهد داشت.

نسل چهارم موشك فاتح 110 با قابلیت نقطه‌زنی با برد بیش از 300 كیلومتر، توسط سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع با موفقیت آزمایش شد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار وحیدی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارنظرهای برخی مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: مقامات رژیم صهیونیستی برای مدیریت بحران موجود در منطقه و بحران هایی كه با آن مواجه هستند اظهاراتی مطرح می كنند كه این اظهارات بین مقامات نظامی و سیاسی این رژیم متفاوت است.

وی افزود: امروز ما درگیری جدی را در داخل سرزمین های اشغالی شاهد هستیم و اظهار نظرهای متعدد مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی نشان دهنده اختلاف خاصی است كه در این رژیم وجود دارد .

***آرزوی حمله به ایران، دست نیافتنی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه كرد: رژیم صهیونیستی می داند حمله به ایران آرزویی دست نیافتنی است مگر اینكه این رژیم قصد خودكشی داشته باشد.

سردار وحیدی گفت: اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی ناظر بر تلاش آنها به منظور مدیریت افكار عمومی و خارج شدن از انزوا در صحنه های مختلف است كه البته این رژیم تلاش كرد تا با به میان آوردن موضوع سوریه، خود را از مركز توجهات دنیای اسلام خارج كند كه تا حدودی نیز در این امر موفق بوده است .

وی اضافه كرد: در عین حال رژیم صهیونیستی نمی تواند خود را از واقعیت های تاریخی و ناتوانمندی های ذاتی كه به آن دچار است، رها كند و اظهارات مقامات این رژیم نیز تبلیغاتی و روانی است.

سردار وحیدی تاكید كرد: نیروهای مسلح ایران كاملا آماده اند تا به هر سوء نیتی پاسخی محكم دهند.

سیام**2022**1572



:: برچسب‌ها: باغ وحش , ظروف چینی , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sasurse

هادی رضوان طلب در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس با اشاره به شایع‌ترین بیماری‌های کودکان از جمله بیماری‌های قلبی اظهار داشت: یک نوع بیماری هست که علائم آن کبودی لب‌ها و انگشتان کودکان است و با کوچکترین حرکتی نقاط سیاه  روی پوست فرد ایجاد می‌شود و شدت علائم آن نیز به شدت بیماری کودک بستگی دارد.



:: برچسب‌ها: فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sasurse

یحیی آل‌اسحاق در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس؛ در خصوص بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاومت در حوزه اقتصاد که از دو دیدگاه و از دو جهت قابل بررسی است بخش اول مربوط به مقاومت در برابر تهدید‌های داخلی و خارجی است که اهداف اقتصادی ما را نشانه گرفته است و بخش دوم مربوط به اهداف اقتصادی است که در سیاست‌های کلان کشور مورد تاکید قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به سند چشم‌انداز 1404 اشاره کرد که هدف نهایی ما این است که در منطقه به بالاترین جایگاه به لحاظ شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی برسیم. یعنی در تولید ملی، درآمد سرانه رشد اقتصادی، رشد علمی و فناوری بالاترین جایگاه را در منطقه داشته باشیم.



:: برچسب‌ها: مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sasurse


:: برچسب‌ها: برف , تورنتو , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، تونی‌ اولیویرا به دلیل آنچه كه تاخیر پرواز وی عنوان شد،‌ در این نشست خبری در محل سازمان لیگ حضور نیافت.

تیم تراكتورسازی روزدوشنبه درهفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برترباشگاههای ایران به مصاف تیم راه آهن می رود.

قراراست جریمه یك تا پنج میلیون تومانی برای مربیان غایب در نظر گرفته شود .

ورزشی**2024**1590



:: برچسب‌ها: به من , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی عرب نیوز ، ارزش صادرات نفت عربستان در این مدت به بیش از 657 میلیارد ریال سعودی رسیده است .

بر اساس این گزارش ، فهد بن جمعه کارشناس ارشد انرژی عربستان در این باره تاکید کرد ، میزان مصرف داخلی نفت عربستان نیز در این مدت به بیش از 535 میلیون بشکه معادل 25 درصد کل تولید نفت این کشور رسیده است .

بر این اساس ، با توجه به افزایش قیمت جهانی نفت در ماه جولای و کاهش تولید نفت ایران به کمتر از 3.2 میلیون بشکه در روز طی ماه ژوئن عربستان میزان تولید نفت خود را در سطح 10 میلیون بشکه روز حفظ کرده است .

وی افزود میزان تولید نفت ایران طی ماه جولای با 620 هزار بشکه کاهش در روز روبرو شده است که علت اصلی آن اعمال تحریمهای جدید اتحادیه اروپا بر ضد تهران است .

وی در ادامه افزود عربستان همچنان بزرگترین صادر کننده نفت به چین به شمار می رود و میزان صادرات نفت عربستان به این کشور طی ماه جولای با 26 درصد رشد به بیش از 1.2 میلیون بشکه در روز رسیده است .

نایف العید دیگر کارشناس ارشد انرژی عربستان نیز پیش بینی کرد قیمت جهانی نفت طی روزهای آینده با نوسان روبرو خواهد شد ولی به کمتر از 100 دلار در هر بشکه نخواهد رسید . کشورهای عضو اوپک ترجیح می دهند قیمت نفت برنت دریای شمال بالاتر از 100 دلار در هر بشکه باشد . وی افزود احتمال مسدود شدن تنگه هرمز از سوی ایران و اجرای سیاستهای محرک اقتصادی در آمریکا و اروپا اجازه کاهش قیمت نفت به زیر 100 دلار را نخواهد داد .

بر اساس گزارش موسسه تحقیقات انرژی پی چی آی عربستان تولید نفت این کشور در ماه جولای به بیش از 10.3 میلیون بشکه در روز رسیده است که نسبت به ماه می بیش از 445 هزار بشکه در روز رشد داشته است .



:: برچسب‌ها: اروپا , هالووین , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور در مراسم جشن میلاد امام حسن که با حضور رئیس دیوان عالی کشور برگزار شد مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مدیحه سرایی کردند.



:: برچسب‌ها: سیاه , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sasurse

آزمایش موفقیت آمیز موشك فتاح-110 با 300 كیلومتر برد در رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشت.

دویچه وله آلمان با بازتاب آزمایش موشكی ایران نوشت: مقام‌های نظامی و دفاعی ایران پیش‌تر هشدار داده بودند كه در صورت آغاز حمله نظامی علیه كشور، خاك اسرائیل را با موشك‌های دوربرد خود هدف قرار خواهند داد.

روزنامه فیگارو چاپ فرانسه با تیتر 'ایران موشك جدید آزمایش می كند'،‌ در گزارش روز شنبه خود نوشت: مسئولان ایران اعلام كردند كه با موفقیت نسخه پیشرفته تر یك موشك بالستیك با بُرد كوتاه را آزمایش كردند.

این روزنامه نوشت: وزیر دفاع ایران احمد وحیدی، در تلویزیون دولتی این كشور تأئید كرد كه موشك فتاح 110 با بُرد 300 كیلومتر قادر به شناسایی اهداف دریایی است كه دقیق ترین سلاح در نوع خود است.

این روزنامه فرانسوی در گزارش خود می افزاید: ایران طی سال های اخیر در پی به روز كردن و پیشرفته سازی موشك های خود برای هدف قرار دادن اسرائیل است. دولتمردان ایران اذعان می كنند كه بر روی ساخت موشك هایی با قابلیت زدن اهداف دریایی متمركز هستند.

بی بی سی انگلیس نیز نوشت: ایران اعلام كرده است كه نسل تازه ای از موشك‌های برد كوتاه فاتح 110 را با موفقیت آزمایش كرده است. برد این موشك‌ زمین به زمین 300 كیلومتر است. احمد وحیدی، وزیر دفاع ایران، گفته است كه در نسل چهارم این موشك ها از سیستم هدایتی تازه ای بهره گرفته شده كه در آینده روی همه موشك ها نصب می شود.

آقای وحیدی گفت در سه نسل قبلی فاتح 110 سرعت عمل در پرتاب، قدرت تخریب بالا و دقت در هدف‌گیری متعارف حاصل شده بود، و 'امروز اضافه بر قابلیت‌های قبلی، نیروهای مسلح كشورمان قادر خواهند بود با نسل چهارم موشك فاتح 110 اهداف زمینی و دریایی، نقاط تجمع دشمن، مراكز فرماندهی، سایت‌های موشكی، زاغه‌های مهمات، رادارها و سایر اهداف مورد نظر را به صورت نقطه‌ای مورد هدف قرار دهند و منهدم كنند.' اصابت به صورت نقطه ای، به معنی افزایش دقت موشك در برخورد به هدف است بدون آنكه شعاع خطای خاصی داشته باشد.

صدای آمریكا نیز با اظهارنگرانی از توان موشكی ایران نوشت: تهران هشدار داده‌است كه در صورت دست زدن اسرائیل به چنین حمله‌ای، ایران نیز با «موشك‌هایی با برد دو هزار كیلومتر» خاك اسرائیل را هدف قرار خواهد داد.

نشریه فرانسه زبان' journalmetro ' چاپ كانادا نیز نوشت: تهران نسخه پیشرفته یك موشك كوتاه بُرد را آزمایش كرد. مقامات ایران از آزمایش موفقیت آمیز این موشك گفتند.

روزنامه فرانسه زبان 'letemps' چاپ سوئیس در انعكاس این خبر نوشت: ایران ادعا كرد كه یك موشك كوتاه بُرد با نسخه جدیدتر و پیشرفته تر را با موفقیت‌آزمایش كرده است.

این روزنامه فرانسه زبان به نقل از خبرگزاری رسمی فرانسه 'َAFP' نوشت: وزیر دفاع ایران بدون ذكر تاریخ آزمایش این موشك، گفت كه این سلاح جدید با بُرد 300 كیلومتر می تواند اهدافی در خلیج فارس و دریای عمان و نیز اهداف ثابت زمینی را نشانه بگیرد. به گفته وزیر دفاع ایران این موشك یك سلاح بازدارنده است و تنها علیه كشورهایی كه نسبت به جمهوری اسلامی ایران سوء نیت دارند استفاده خواهد شد.

بخش فرانسه زبان سایت رادیو كانادا و پایگاه خبری '20minute' نیز تنها به انعكاس آزمایش موشك پرداختند.

پژوهش**ز.ج**9123



:: برچسب‌ها: سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sasurse

اوراق حق تقدم این روزها از سوی متقاضیان خرید مسکن از استقبال بالایی برخوردار شده است چرا که در حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز دیگر خبری از انتظار چند ماهه برای سررسید زمان انتظار و وکالتهای بلاعزل نیست. فرد دارنده اوراق وام مسکن به راحتی می تواند این اوراق را به هر فردی که می خواهد انتقال دهد و قبل از اینکه قیمت مسکن افزایش یابد زمان را مدیریت کند.برای اطلاع بیشتر از مزیتهای اوراق وام مسکن به سراغ قاسمی رئیس اداره کل طرح و برنامه بانک مسکن رفتیم تا از مزیتهای این حساب نسبت به حساب پس انداز مسکن هم برای بانک مسکن و هم برای متقاضیان وام مسکن جویا شویم.  



:: برچسب‌ها: شیکاگو , ماکرو , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()