مجلس شورای اسلامی در كاهش هزینه ها الگو باشد
نوشته شده توسط : sasurse

در كنار زنده بودن مجلس، مساله‌ سالم بودن هم مهم است، باید هم زنده باشد، هم سالم. سالم بودن هم از جهات مختلف است. سلامت سیاسي، سلامت اخلاقي، سلامت مالي. اینها مسائلي است كه به یك یك دوستان عزیزمان، نمایندگان محترم ارتباط پیدا می كند.

اگر چنانچه در مجلس گرایشي پیدا شود -البته اینجور گرایش ها قاعدتا گرایش هاي كوچك خواهد بود، گرایش هاي عمومي و كلي نخواهد بود- كه با بعضي از اصول انقلاب منافات داشته باشد، این عدم سلامت است یا اگر چنانچه دغدغه وظیفه در مجلس گم شد، این عدم سلامت است.

اگر چنانچه در مورد مسائل مالي بي‌مبالاتي حاكم شد - پول گرفتن، پول دادن، مرتبط شدن، واسطه شدن، از این حرف هایي كه خیلي جاها هست- این عدم سلامت است، این چیز مهمي است. خرج‌تراشي‌هاي بیخود براي مجلس، عدم سلامت است.

دیروز ما با جناب آقاي لاریجاني در این زمینه مفصل صحبت كردیم. واقعا باید یكي از كارهایي كه مجلس می كند، این باشد، الگو بشوید براي دستگاه‌هاي مختلف دیگر در كم كردن هزینه‌ها، هزینه‌هاي سفرهاي احیانا بي‌مورد، هزینه‌هاي گوناگون شخصي نمایندگان كه البته بخش مهمي از این كار، مربوط به هیات رئیسه‌ محترم مجلس است كه باید مراقبت كنند، و همچنین یكایك نمایندگان.

البته من می دانم - هم اطلاع كلي دارم، هم اطلاع خاص دارم - كه واقعا در بین نمایندگان، كساني كه احتیاط می كنند و مراقبت می كنند، كم نیستند. افرادي هستند كه واقعاً انسان در قلبش آنها را تحسین می كند و خوشحال می شود و خدا را شكر می كند كه یك چنین افرادي در مجلس حضور دارند.

* از بیانات رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس نهم (24 خرداد 1391)

فراهنگ**1003**





:: برچسب‌ها: آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: