حمله به پاسگاه های مرزی را متوقف كنید
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شینهووا، ژنرال 'اشفق پرویز كیانی' فرمانده ارتش پاكستان درخواست خود را در دیدار روز چهارشنبه با ژنرال 'جان آلن فرمانده نیروهای سازمان پیمان آتلانتیك شمالی (ناتو) در افغانستان مطرح كرد.

دیدار این دو مقام نظامی در ستاد فرماندهی ارتش پاكستان در راولپندی در حالی صورت گرفت كه روابط پاكستان و آمریكا در پایین ترین سطح خود قرار دارد.

مذاكرات بین آمریكا و پاكستان بر سر بازگشایی مسیر ارسال تداركات برای نیروهای سازمان پیمان آتلانتیك شمالی در افغانستان به رغم چندین دور مذاكره، با شكست مواجه شده است.

در پی حملات هوایی آمریكا به دو پاسگاه مرزی پاكستان كه به كشته شدن 24 نظامی این كشور منجر شد، پاكستان مسیرهای ارسال تداركات برای نیروهای ناتو در افغانستان را نوامبر گذشته مسدود كرد.

پاكستان همچنین در واكنش به این حمله، از ارتش آمریكا خواست یك پایگاه هوایی را تخلیه كند و كنفرانس بن در خصوص افغانستان را در اعتراض به این حمله سازمان پیمان آتلانتیك شمالی تحریم كرد.

یك منبع نظامی در همین خصوص گفت: فرمانده ارتش پاكستان توجه فرمانده نیروهای ناتو را به سوی افزایش نفوذ شبه نظامیان طالبان به خاك پاكستان جلب كرد و اقدام در این خصوص را خواستار شد.

ارتش و سفارت آمریكا تاكنون هیچ گونه بیانیه رسمی در این خصوص منتشر نكرده اند.

**2016**1597





:: برچسب‌ها: انگلستان , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: