درخواست شركت تیم زنان ایران در جام جهانی كوچك امروز ارسال می شود
نوشته شده توسط : sasurse

'فریده شجاعی'روزچهارشنبه به ایرنا افزود: این درخواست بعد از دعوت رسمی مسوولان تیم ملی فوتسال پرتغال از این تیم صورت می گیرد.

وی بااشاره به اینكه سطح مسابقات جام جهانی كوچك درپرتغال بسیار بالاست، اظهار كرد: دعوت تیم ملی ایران به این مسابقات نشاندهنده رشد این رشته ورزشی در ایران است.

وی درباره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا افزود: طبق تصمیم كنفدراسیون فوتبال آسیا ، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در كره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز برنامه های اردویی خود را برای كسب امادگی جهت شركت در این مسابقات آماده خواهد كرد.

وی ادامه داد: تلاش می كنیم به منظورافزایش آمادگی تیم ملی فوتسال زنان، این تیم را در صورت فراهم بودن شرایط به تمامی مسابقات بین المللی مهم اعزام كنیم تا برای شركت در رقابتهای 2013كره جنوبی به آمادگی لازم دست پیدا كند.

** عدم پاسخگویی مربی پرتغالی

شجاعی در مورد تاخیر مربی پرتغالی برای حضور درایران جهت مربیگری تیم ملی فوتبال زنان گفت: برغم آنكه دعوتنامه و روادید این مربی آماده است، اما وی به دلایل نامشخص به نامه ها پاسخ نداده است.

وی گفت: با توجه به این رفتار مربی پرتغالی، در تلاش برای ارتباط با 'هلنا مارگاریدا' مربی اوكراینی هستیم تا در صورت عدم توافق با مربی پرتغالی ، با وی وارد مذاركره شویم.

ورزشی **1828**1590





:: برچسب‌ها: هالووین , عروسی , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: