هنر عكاسی عرصه معرفی ایران اسلامی به جهانیان است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' حمید شاه آبادی ' پنجشنبه شب در آیین گشایش و اهدای جوایز به برگزیدگان دوازدهمین دوسالانه ملی عكس ایران در یزد با اشاره به اینكه رسالت عكاسان ایرانی در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی به دیگران در سایر ملل بسیار مهم و خطیر است افزود: هنرمندان و فعالان عكاسی باید نسبت به انعكاس بعد دینی و معرفتی ملت ما به دیگران فعالیت مضاعف داشته باشد .

وی با اشاره به اینكه دنیا با وجود پیشرفت در عرصه های علمی دچار بحران هویت و معرفت است به وجه ممیزه ملت ما با سایر ملت ها اشاره و اساس آن را همین وجود مبانی دینی و نظری و اعتقادات قوی ارزشی عنوان كرد .

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاكید بر اینكه هنر عكاسی بسیار تاثیرگذار و همواره مورد عنایت مسئولان و دولت است بر فعالیت جدی عكاسان كشور و تهیه عكس های مناسب در عرصه های مختلف و بویژه عرصه های دینی توصیه نمود .

شاه آبادی گفت: در دنیای كنونی كه دشمنان با حربه فرهنگ و هنر همه ارزش ها و هویت آدمی را مورد حملات كور خود قرار داده اند باید از هنر های مختلف و هنر عكاسی برای معرفی حقایق و ارزش ها كمال استفاده را بعمل آورد .

این مقام مسئول تصریح كرد: عكاسان فعال و متعهد ایران اسلامی می توانند در سایه تهیه عكس های مناسب بیش از گذشته ،كشور ما و اصالت و ارزش های آن را به ملت ها معرفی كنند و قطعا مورد حمایت مسئولان قرار می گیرند .

شاه آبادی تأكید كرد: هنر عكاسی زمانی ارزشمند و دارای خروجی مناسب است كه ما را به ارزش ها ، اخلاق و فضایل الهی و انسانی برساند .

در پایان این مراسم با لوح و تندیس از عكاسان برتر دوازدهمین دو سالانه ملی عكس ایران تقدیر بعمل آمد .

نمایشگاه دوازدهمین دوسالانه عكس ملی ایران به مدت یك هفته در گنجینه فرهنگ و هنر یزد دایر است .ك2

7536/1968





:: برچسب‌ها: انگور چینی , زرد , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: