نیروی انتظامی در تولید بازی های رایانه ای مشاركت می كند
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سردار اسكندر مومنی افزود: خوشبختانه پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در سال های گذشته با مشاركت تولید كنندگان داخلی فعالیت های خوبی در این حوزه داشته است.

این مقام مسوول در نیروی انتظامی از آمادگی پلیس راهور برای ساخت بازی های رایانه ای با مشاركت تولید كنندگان داخلی خبر داد و گفت: یكی از مشكلات این حوزه، نبود بازی نامه های مناسب و استاندارد بود كه خوشبختانه در سال های اخیر پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

مومنی ادامه داد: امروز رسانه های دیجیتال بویژه بازی های رایانه ای و نرم افزارهای مختلف، تاثیر بسیار زیادی در آموزش دارند و در همین جهت پلیس راهور نیز فعالیت هایی را انجام داده است.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: خوشبختانه در طی سال های اخیر، پلیس راهور تعاملات خوبی با بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان متولی این حوزه در كشور داشته است و این تعاملات و همكاری های همچنان ادامه دارد.

مومنی درباره برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای در تیر ماه امسال گفت: به طور قطع برگزاری جشنواره و نمایشگاه دراین حوزه و معرفی دستاوردهای تولید كنندگان داخلی به مردم و شركت های خارجی گذرا است.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینكه برگزاری نخستین دوره این جشنواره و نمایشگاه تاثیرات خوبی در معرفی دستاوردها و انعقاد تفاهم نامه های همكاری با شركت های خارجی داشته است گفت: در نمایشگاه امسال باید سعی شود با رفع نواقص و تقویت نقاط قوت نمایشگاه گذشته، ضمن معرفی دستاوردها، زمینه های صادرات محصولات ایرانی به خارج از كشور بیش از پیش فراهم شود.

دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه سالجاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

فراهنگ**1983**1588





:: برچسب‌ها: درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: