ربطی: نامزدی خادم عاقلانه نبود
نوشته شده توسط : sasurse

'عارف ربطی'روز شنبه به ایرنااظهار كرد:برای كسب كرسی در هیات رییسه فیلا حداقل باید از دو سال قبل رایزنی ها شروع می شد ونماینده ایران در مسابقات و اجلاس های بین المللی مختلف شركت می كرد تا با رایزنی با مقامات كشورهای گوناگون خود را به رای دهندگان معرفی كند.

وی افزود: كسی كه می خواهد عضو هیات رییسه فیلا شود باید طرح ها و برنامه های متعددی داشته باشد و آن را در دوران رایزنی هایش به مسئولان فدراسیون بین المللی ارائه كند تا به عنوان گزینه مناسب شناخته شود.

ربطی تاكید كرد: مسائل مالی هم در این انتخابات تاثیر زیادی دارد و همین موضوع باعث شده است تا كشوری مثل قطر در فیلا نماینده داشته باشد، اما ایران به عنوان یكی از كشورهای قدرتمند و صاحب سبك كشتی جهان نماینده ای در فدراسیون بین المللی این رشته نداشته باشد.

وی درپاسخ به این سوال كه آیافدراسیون نباید ازدو سال قبل به فكر این انتخابات می افتاد؟ گفت: پیش از این محمد توكل عضو هیات رییسه فیلا بود و ما به فكر عضویت فرد دیگری نبودیم اما زمانی كه او به دلیل كهولت سن از سمت خود كنار رفت تصمیم گرفتیم فرد دیگری را معرفی كنیم. وقتی امیررضا خادم برای كسب این كرسی نامزد شد در هیات رییسه فدراسیون گفتم كه برای این كار خیلی دیر است اما در نهایت تصمیم گرفتیم از وی حمایت كنیم.

دبیر فدراسیون كشتی درباره اقدامات این فدراسیون برای حمایت ازخادم گفت: در مدت یك ماه نمی شود كار خاصی در این زمینه انجام داد. حضور شخصی مثل امیر رضا خادم در انتخابات فیلا قابل تقدیر است اما با توجه به فرصت كم و نداشتن طرح های مناسب این نامزدی عاقلانه نبود.

وی در باره سفر دیر هنگام خادم به لندن جهت شركت در اجلاس فیلا گفت : فدراسیون كشتی تمام كارها را برای صدور روادید و آی دی كارت وی به موقع انجام داد و اسناد این امر هم موجود است. سفارت انگلیس در تركیه كه قرار بود ویزای خادم را صادر كند به موقع اقدام نكرد تا وی خیلی دیر به لندن برسد.

ربطی درباره حضور ملی پوشان ایران در بازی های المپیك 2012 لندن نیز گفت: اگر مشكلات حاشیه ای به وجود نیاید، كشتی ایران در این دوره حداقل چهار یا پنج مدال به دست خواهد آورد. مسائل داوری نیز بخشی از كشتی است و باید ملی پوشان ایران با تمام توان پای به میدان بگذارند تا حتی در صورت اشتباهات داوران نیز دچار مشكل نشوند.

انتخابات هیات رییسه فیلا روزگذشته برگزارشدو طی آن خانم یاریگین از روسیه، دزدیك از آمریكا، كیم از كره جنوبی، تورلی خانوف از قزاقستان و نمایندگان اسلوونی و قطر به عنوان اعضای هیات رییسه فیلا انتخاب شدند.

خادم نتوانست آرای لازم را كسب كند.

ورزشی**2024**1590





:: برچسب‌ها: سفر , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: