سرمربی تیم ملی كاتا: باید از هم اكنون به فكر مسابقات جهانی باشیم
نوشته شده توسط : sasurse

'كیكاووس سعیدی' روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان كرد: رقابت های آسیایی ازبكستان نسبت به دوره های گذشته پیشرفت چشمگیری داشت و كشورهای مختلف به خوبی نشان دادند سرمایه گذاری وسیعی در این رشته پرسابقه انجام داده اند.

وی افزود: مسیر تیم كاتای ایران در این رقابت ها بسیار سخت بود اما خوشبختانه با تلاش بازیكنان و كادر فنی از پنج بختی كه داشتیم در چهارتای آن به دیدار نهایی راه یافتیم.

سرمربی تیم كاتای ایران اظهار داشت: خوشبختانه در كاتای تیمی بزرگسالان هم برای نخستین بار در تاریخ به مدال طلا دست یافتیم تا نام ایران را در بین بزرگان كاتای قاره كهن قرار دهیم.

سعیدی گفت: از ابتدا ‍‍‍ژاپن را فینالیست و حریف اصلی خود می دانستیم كه این تیم در نیمه نهایی شكست خورد تا به همراه اندونزی دیدار پایانی را برگزار كنیم.

وی افزود: برابر اندونزی در دیدار پایانی لیگ جهانی شكست خورده بودیم كه با برطرف كردن معایب خود در آسیایی ازبكستان این تیم را مغلوب كردیم و قهرمان شدیم.

سرمربی تیم ملی كاتای ایران در خصوص پیام تبریك رییس جمهوری به دلیل قهرمانی این تیم در آسیا گفت: واقعا باید از رییس جمهور ورزشی كشورمان تشكر كنم. توجه ایشان باعث دلگرمی و همچنین ایجاد انگیزه شد تا از همین حالا به فكر موفقیت در جهانی فرانسه باشیم، چراكه نفرات ما توانایی درخشش در مسابقات جهانی را هم دارند.

سعیدی در خصوص شكست 'داود شاهچراغی' در بحش انفرادی این پیكارها گفت: وی تلاش خود را به كار بست و برابر حریفان خوبی شكست خورد. ضمن اینكه كاتای ایران سرمایه خوبی همچون فرید حقیقی دارد كه به طور یقین یكی از گزینه های ما برای حضور در جهانی فرانسه است.

وی در پاسخ به این سوال كه چه عاملی را باعث پیشرفت كاتای ایران می داند، عنوان كرد: نگاه فدراسیون به كاتا تغییر كرده و تمامی امكانات را در اختیار ما قرار داد. مسوولان ورزش نیز به این تیم توجه داشتند و در نهایت ثمره آن را هم دیدند.

سرمربی تیم ملی كاتای ایران در پایان تاكید كرد كه كاراته كشورمان دارای توانایی های زیادی است كه می تواند در رقابت های مختلف افتخار آفرین باسد.

ورزشی**3783**1553





:: برچسب‌ها: توکیو , جدید , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: