هندی ها نقش ایران را در حل بحران سوریه تعیین كننده می دانند
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، این نظرسنجی كه روز چهارشنبه همراه با مطلبی با عنوان 'آمریكا هیچ نقشی برای ایران در پایان دادن به خشونت های سوریه نمی بیند' در صدر اخبار بین الملل این شبكه قرار گرفته است.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد كه 20درصد از مخاطبان معتقدند ایران نمی تواند در این زمینه نقش ایفا كند و10 درصد نیز نظری نداده اند.

درادامه مطلب آمده است ایران با هر نوع دخالت خارجی در سوریه، یعنی متحد نزدیك خود، مخالف است و از دولت سوریه خواسته كه به تقاضاهای مردم این كشور گوش فرا دهد و اصلاحات لازم را به اجرا درآورد.

در این مطلب به نقل از جی كرنی، سخنگوی كاخ سفید آمده است، من فكر نمی كنم هیچ كس بتواند از این نظر كه ایران نقش مثبتی در توسعه سوریه دارد دفاع كند.

شبكه خبری زی نیوز در رد اظهارات سخنگوی كاخ سفید گفت: این گفته سخنگوی كاخ سفید در حالی است كه كوفی عنان، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در حل بحران سوریه، روز سه شنبه اظهار داشت كه ایران می تواند نقش مثبتی در حل بحران سوریه ایفا كند و بخشی از این راه حل باشد.

شبكه خبری زی نیوز هند مجموعه بزرگ رسانه ای شامل رسانه های دیداری شنیداری و مكتوب است و این شبكه درخصوص اخبار مهم خود از مخاطبان این رسانه نظر سنجی می كند.

آساق ** 589**1565





:: برچسب‌ها: مردم , ظروف چینی , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: