مدیر باشگاه سپاهان اصفهان: به فیفا شكایت می كنیم
نوشته شده توسط : sasurse

'علیرضا رحیمی' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 'برونو سزار' به مدت نیم فصل دیگر با تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرارداد دارد و براساس قانون نمی تواند بدون اخذ رضایت نامه از این باشگاه به تیم های دیگر بپیوندد.

وی افزود: 'برونو سزار' از تیم فوتبال 'كواردو' برزیل به تیم سپاهان منتقل شد و در این راستا باشگاه فولاد مباركه سپاهان اصفهان، كل مبلغ مورد درخواست باشگاه 'كواردو' برای این انتقال را به این باشگاه برزیلی پرداخت كرده است.

مدیر باشگاه فولاد مباركه سپاهان اصفهان تصریح كرد: هم اكنون در حال تدوین شكایت نامه این باشگاه از 'برونو سزار' و باشگاه 'النصر' امارات عربی متحده هستیم و این موضوع را با قاطعیت پیگیری خواهیم كرد.

وی در باره وضعیت 'جانواریو' دیگر بازیكن برزیلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان كه به همراه این تیم در اردوی تركیه حضور دارد، اظهار داشت: این بازیكن از باشگاه استراحت گرفته بود اما خیلی دیر خود را به كادر فنی تیم در اردوی تركیه معرفی كرد و به همین دلیل مورد اعتراض 'زلاتكو كرانچار' سرمربی تیم سپاهان اصفهان قرار گرفت.

رحیمی تصریح كرد: اختلاف جزیی بین 'جانواریو' بازیكن برزیلی و 'كرانچار' سرمربی تیم بوجود آمده كه این اختلاف قابل حل است و من سعی می كنم این اختلاف را هرچه سریع تر برطرف كنم.

وی در عین حال تاكید كرد: در صورتیكه سرمربی تیم به وجود این بازیكن نیازی نداشته باشد، رضایت نامه او را برای انتقال به تیم های دیگر صادر می كنیم.

مدیر باشگاه فولاد مباركه سپاهان اصفهان در باره مصدومیت 'محمد غلامی' بازیكن تازه وارد تیم فوتبال این باشگاه نیز گفت: از قبل هم می دانستیم این بازیكن مصدومیت جزیی دارد لذا برای استفاده از این بازیكن نگرانی نداریم و او پس از بازگشت از اردوی تركیه، گچ پای خود را باز می كند.

رحیمی در پاسخ به این پرسش كه آیا این بازیكن به دیدار اول تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر باشگاه های ایران می رسد یا خیر، گفت: استفاده از این بازیكن در هفته های نخست لیگ برتر فوتبال، به نظر پزشك و كادر فنی تیم بستگی دارد.

ت/7132/1011

ورزشی. ** 1589 **





:: برچسب‌ها: فرمت مربع , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: