وزیر كشور:تمام مصوبات استانی باید تا پایان دولت دهم محقق شود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، مصطفی محمد نجار روز یكشنبه در مراسم معارفه استاندار قم گفت: یكی از بركات سفر دولت به اقصی نقاط كشور ، تصمیم گیری با در نظر گرفتن شرایط استان هاست.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد هستیم كه كشور به كارگاه سازندگی تبدیل شده و همه اركان كشور در حال سازندگی است و خدمت گزاران به نظام اسلامی كمر همت برای آنچه شایسته این ملت است ،بسته اند.

وزیر كشور با اشاره به حضور پرشور و مشاركت حداكثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت : این حضور نشان دهنده علاقه مردم به نظام است و مردم با این حضور سیلی محكمی به گوش دشمن زدند.

وی ادامه داد: مردم خود مراقب این انقلاب و ارزشهای ناب اسلامی آن هستند و هر سختی را برای اعتلای انقلاب و اسلام می پذیرند.

نجار بر ضرورت اتحاد داخلی و حفظ انسجام تاكید كرد و ادامه داد: دشمنان به دنبال مصادره انقلاب وبه انحراف كشاندن آن هستند.

بر اساس این گزارش در این مراسم كه با حضور مسوولان كشوری و استانی ترتیب یافته بود، از خدمات حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور استاندار سابق قم قدردانی شد و كرم رضا پیریایی به عنوان استاندار جدید قم معرفی شد.

هیات دولت در جلسه چهارشنبه گذشته خود كرم ‌رضا پیریایی را به عنوان استاندار جدید قم منصوب كرد.

موسی پور از 16 مهرماه 88 به سمت استانداری قم منصوب شده بود و پیریایی از 18 بهمن ماه سال 88 تاكنون مسوولیت استانداری همدان را بر عهده داشت.

معاون هماهنگی معاونت حقوقی و امور مجلس رییس جمهوری، مشاور معاون حقوقی و امور مجلس رییس جمهوری، رییس مركز موسیقی و سرود صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مدیر كل صدا و سیمای استان كردستان، مدیر كل صدا و سیمای استان ایلام، مشاور معاون ارتباطات و امور بین الملل صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران، مدیر ارتباطات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از مسوولیت های پیشین استاندار قم است.

569 / 556





:: برچسب‌ها: حزب , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: