مالكیت ایران بر جزایر سه‌گانه، قطعی است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ سردار سرتیپ پاسدار 'یدالله جوانی' افزود: آنها به دنبال مبنای قطعی و حقوقی نیستند بلكه در راستای اعمال فشار دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

وی به حمایت باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا از ادعای امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی اشاره كرد و افزود: غربی‌ها برای به دام انداختن كشورهای منطقه خاورمیانه و همراه كردن آنها با خود علیه جمهوری اسلامی ایران یك ادعای واهی را مطرح می‌كنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح كرد: آمریكا‌ برخی كشورهای منطقه را برای همراه كردن با خود تحریك می‌كندو در این زمینه برخی شبكه‌های رسانه‌ای و محافل غربی ‌از خلیج فارس به عنوان خلیج عربی نام می‌برند و كشورهای عربی نیز در دام آنها افتاده‌اند.

سردار جوانی یادآور شد: كشورهای غربی از مطرح كردن چنین ادعاهای واهی اهداف سیاسی را دنبال می كنند.

وی افزود: آنها به دنبال آن هستند تا بدین ترتیب ایجاد اختلاف بین این كشورها با جمهوری اسلامی ایران را رقم بزنند ودر نهایت این می‌تواند تامین‌كننده منافع آمریكایی‌ها باشد و موضوع جزایر سه‌گانه نیز از این جنس است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاكید بر این كه این ادعا بحث خیلی جدیدی نیست، یادآور شد: اماراتی‌ها چهار دهه است كه موضوع جزایر سه گانه را مطرح می كنند اما هر از چند گاهی این مساله مطرح و به آن دامن زده می‌شود و طی چند ماه گذشته شاهد این موضوع بودیم كه اماراتی‌ها این ادعا را مجدد مطرح كردند.

سردار جوانی ادامه داد:‌ در شرایطی كه آمریكایی‌ها در بسیاری از حوزه‌ها در اعمال فشار به جمهوری اسلامی ایران با شكست مواجه شده اند به دنبال سوژه‌های جدیدی هستند و این حركت اوباما به این دلیل است كه آنها برای اعمال فشار بیشتر بر جمهوری اسلامی ایران متوسل به چنین موارد می‌شوند كه هیچ مبنایی ندارد.

سیام**1478**1336





:: برچسب‌ها: تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: